Eigen magazine
Dat betekende laagdrempelig, toegankelijk met een stoere, robuuste uitstraling. ‘Een persoonlijk en uniek magazine was voor ons een eis. Hoe dit bij ForYou Media werd opgepakt was zó leuk,’ vertelt regiomanager Jill.
Bomvol creativiteit
‘De omgang was heel fijn en je merkte hoeveel creativiteit er in het team zat. De mensen die over het magazine gingen straalden helemaal en je merkte echt dat ze er zin in hadden en het leuk vonden om aan te werken. Zo kregen wij er ook steeds meer zin in, dus dat boostte ons enthousiasme weer. We kregen veel positieve reacties op het magazine. De uniekheid ervan werd heel goed ontvangen.’
Meer content
‘Vanuit dat eigen magazine zijn we verder gaan bouwen. We hebben nu onze blogartikelen en social media content bij ForYou Media ondergebracht. In het begin vroeg dit om wat bijstellen. Het team is best groot, en soms krijg je met veel verschillende namen te maken. Het werk is hartstikke goed, maar zoveel verschillende namen voorbij zien komen kan wel eens verwarrend zijn, haha! Dat maakt de communicatie zeker niet minder.’
‘Ik wil dat mensen ons leren kennen’
- Jill — Kapsalon Primeur
Resultaten
‘De blogs worden leuk geschreven. Ze voelen heel persoonlijk aan. De juiste vragen worden gesteld. Met de social media zijn we ook nog steeds heel blij. De content is heel duidelijk, maar tegelijkertijd ook speels. Dat past precies bij ons. We kunnen in de cijfers zien dat de posts goed presteren. In de salon merk ik dat bepaalde behandelingen die in de social media posts uitgelicht worden ook meer aandacht krijgen van klanten. Mensen worden zich steeds bewuster van wat we aanbieden.’
Toekomstbeeld
‘We zijn nog geen jaar bezig, dus op dit moment is het ook nog echt een kwestie van finetunen en zien wat resultaten brengt. We hebben recent met Mariëlle gezeten om te bespreken wat we gaan doen voor het nieuwe jaar. We hebben drie salons, die allemaal zeven dagen per week open zijn. Dit, samen met onze educatietraject, maakt ons echt wel uniek. Mensen zijn zich dáár lang niet altijd bewust van. Hiermee willen we meer op de markt komen, en meer groei doormaken. Ik wil dat mensen ons leren kennen: wat we doen, wat onze achtergrond is, welke behandeling we aanbieden. De naamsbekendheid meer omhoog krikken, dus, en meer begrip creëren voor wie we zijn en wat er mogelijk is. Bij ForYou Media kun je daarover uitgebreid overleggen met het team. Iedereen denkt mee.’