Alles wat je moet weten over jouw website

Op deze pagina vind je alle infor­ma­tie over het onder­houd van je website, toegang tot e‑mail, inlog­gen op de back-end, het melden van storin­gen en veelge­stelde vragen.

Storing?

Wij doen er alles aan om storin­gen te voorko­men, maar soms is er een technisch probleem.

Is je website volle­dig offline?
Stuur een Whats­App naar onze hosting­par­tij LJPc via 085 130 6429.
👉 Alleen bij volle­dige uitval van je site. Voor alle andere vragen neem je contact op met ForYou.

📞 Maandag t/m vrijdag (08.30 — 17.30 uur):
Mail of bel met ForYou op service@foryoumedia.nl of 050 7600 800

Wat valt er onder het service- en hosting abonnement?

Bij jouw website hoort een service- en hosting abonne­ment. Dit is erop gericht om jou volle­dig te ontzor­gen. Wij zorgen voor het onder­hou­den van je website, het plaat­sen van content zoals blogar­ti­ke­len en succes­ver­ha­len (indien van toepas­sing), én het verwer­ken van door jou aange­le­verde aanpassingen.

Aanpas­sin­gen doorge­ven?
Mail je wijzi­gin­gen naar service@foryoumedia.nl. Wij regelen het voor je.

Let op: Techni­sche aanpas­sin­gen of wijzi­gin­gen buiten de content vallen niet binnen het abonne­ment. Neem in dat geval telefo­nisch contact op om de mogelijk­he­den en eventu­ele kosten te bespreken.

Reviews plaatsen

Heb je nieuwe reviews ontvan­gen via de website? Dan moet je ons altijd nog een seintje geven dat wij ze kunnen plaat­sen. Mail dan de review ook naar service@foryoumedia.nl en wij zorgen dat hij op je website wordt geplaatst. 

Blogartikelen plaatsen

Schrij­ven wij ook de blogar­ti­ke­len of succes­ver­ha­len voor je? Dan plaat­sen wij deze ook voor jou op jouw website. In dat geval hoef je nadat je akkoord bent met de artike­len niets te doen en plannen wij de artike­len voor je in.


Periodieke controle en beveiliging

Sinds kort maken wij gebruik van een eigen fysieke server. Dit betekent:
✅ Snellere websi­tes
✅ Betere bevei­li­ging
✅ Minder storingsgevoelig

Daarnaast voeren wij elke drie maanden een controle uit op je website om te zorgen dat alles goed werkt en correct wordt weerge­ge­ven.
Dagelijks maken wij een back-up van je site en voeren wij wanneer nodig alle noodza­ke­lijke updates uit.


Kan ik zelf aanpassingen doen in de website?

Wil je zelf toegang tot de back-end van je website om wijzi­gin­gen door te voeren? Dat kan!
Vraag je inlog­ge­ge­vens op, dan sturen we die naar je toe.

Belang­rijk: Hiervoor is het onder­te­ke­nen van een vrijwa­rings­ver­kla­ring vereist. Hiermee beves­tig je dat ForYou niet aanspra­ke­lijk is voor eventu­ele fouten die ontstaan bij eigen aanpassingen.


E‑mail

Heb jij jouw e‑mail ook bij ons draaien? Dan kun je deze op diverse manie­ren bekij­ken en instel­len. Hieron­der geven je de voor de diverse opties de infor­ma­tie die je nodig hebt.

1. Inloggen via webmail

Ga naar https://ljpc.email en log in met je inlog­ge­ge­vens die je zijn toege­stuurd na livegang. Deze optie is altijd direct toegan­ke­lijk en up to date!

2. Mail instellen in een programma (bijv. Outlook, Apple Mail)

Wanneer je gebruik maakt van een mailpro­gramma zoals bijvoor­beeld Outlook of Thunder­bird, is het belang­rijk dat je de IMAP-instel­lin­gen gebruikt, zodat je mail op meerdere appara­ten gesyn­chro­ni­seerd blijft. Dit zijn de instellingen:

Inkomende server (IMAP): ljpc.email
➤ Poort: 993 (SSL)

Uitgaande server (SMTP): ljpc.email
➤ Poort: 465 (SSL)

Authen­ti­ca­tie vereist: Ja (gebruik dezelfde gebrui­kers­naam en wacht­woord als bij inkomende mail)
Gebrui­kers­naam: Volle­dig e‑mailadres
Wacht­woord: Ontvan­gen via e‑mail na livegang

3. Belangrijke aandachtspunten bij e‑mail verhuizing

Bij een nieuwe website of verhuisde hosting is het mogelijk dat je mailbox ook opnieuw is aange­maakt. Houd dan rekening met het volgende:

  • Je nieuwe mailbox is in het begin leeg. De oude e‑mails worden pas tijdens de afgespro­ken verhui­zing overgezet.
  • Test je de nieuwe mailbox vóór de geplande overdracht, dan zul je geen e‑mails zien — dit is normaal.
  • Tijdens de verhui­zing kan het zijn dat je tijde­lijk een foutmel­ding krijgt bij het ophalen van mail. Dit komt doordat het wacht­woord tijde­lijk wordt gewij­zigd voor de overdracht.
  • Let op: Verwij­der eerst de oude mailbox uit je e‑mailprogramma voordat je de nieuwe toevoegt. Dit voorkomt conflic­ten met oude instellingen.

Hulp nodig?

Heb je vragen of wil je iets wijzi­gen aan je website? Laat het ons weten!
Mail naar service@foryoumedia.nl of bel ons tijdens kantooruren.

Veel plezier met je (nieuwe) website!
Team ForYou