Alles wat je moet weten over jouw website
Op deze pagina vind je alle informatie over het onderhoud van je website, toegang tot e‑mail, inloggen op de back-end, het melden van storingen en veelgestelde vragen.
Storing?
Wij doen er alles aan om storingen te voorkomen, maar soms is er een technisch probleem.
Is je website volledig offline?
Stuur een WhatsApp naar onze hostingpartij LJPc via 085 130 6429.
👉 Alleen bij volledige uitval van je site. Voor alle andere vragen neem je contact op met ForYou.
📞 Maandag t/m vrijdag (08.30 — 17.30 uur):
Mail of bel met ForYou op service@foryoumedia.nl of 050 7600 800
Wat valt er onder het service- en hosting abonnement?
Bij jouw website hoort een service- en hosting abonnement. Dit is erop gericht om jou volledig te ontzorgen. Wij zorgen voor het onderhouden van je website, het plaatsen van content zoals blogartikelen en succesverhalen (indien van toepassing), én het verwerken van door jou aangeleverde aanpassingen.
Aanpassingen doorgeven?
Mail je wijzigingen naar service@foryoumedia.nl. Wij regelen het voor je.
Let op: Technische aanpassingen of wijzigingen buiten de content vallen niet binnen het abonnement. Neem in dat geval telefonisch contact op om de mogelijkheden en eventuele kosten te bespreken.
Reviews plaatsen
Heb je nieuwe reviews ontvangen via de website? Dan moet je ons altijd nog een seintje geven dat wij ze kunnen plaatsen. Mail dan de review ook naar service@foryoumedia.nl en wij zorgen dat hij op je website wordt geplaatst.
Blogartikelen plaatsen
Schrijven wij ook de blogartikelen of succesverhalen voor je? Dan plaatsen wij deze ook voor jou op jouw website. In dat geval hoef je nadat je akkoord bent met de artikelen niets te doen en plannen wij de artikelen voor je in.

Periodieke controle en beveiliging
Sinds kort maken wij gebruik van een eigen fysieke server. Dit betekent:
✅ Snellere websites
✅ Betere beveiliging
✅ Minder storingsgevoelig
Daarnaast voeren wij elke drie maanden een controle uit op je website om te zorgen dat alles goed werkt en correct wordt weergegeven.
Dagelijks maken wij een back-up van je site en voeren wij wanneer nodig alle noodzakelijke updates uit.
Kan ik zelf aanpassingen doen in de website?
Wil je zelf toegang tot de back-end van je website om wijzigingen door te voeren? Dat kan!
Vraag je inloggegevens op, dan sturen we die naar je toe.
Belangrijk: Hiervoor is het ondertekenen van een vrijwaringsverklaring vereist. Hiermee bevestig je dat ForYou niet aansprakelijk is voor eventuele fouten die ontstaan bij eigen aanpassingen.
E‑mail
Heb jij jouw e‑mail ook bij ons draaien? Dan kun je deze op diverse manieren bekijken en instellen. Hieronder geven je de voor de diverse opties de informatie die je nodig hebt.
1. Inloggen via webmail
Ga naar https://ljpc.email en log in met je inloggegevens die je zijn toegestuurd na livegang. Deze optie is altijd direct toegankelijk en up to date!
2. Mail instellen in een programma (bijv. Outlook, Apple Mail)
Wanneer je gebruik maakt van een mailprogramma zoals bijvoorbeeld Outlook of Thunderbird, is het belangrijk dat je de IMAP-instellingen gebruikt, zodat je mail op meerdere apparaten gesynchroniseerd blijft. Dit zijn de instellingen:
Inkomende server (IMAP): ljpc.email
➤ Poort: 993 (SSL)
Uitgaande server (SMTP): ljpc.email
➤ Poort: 465 (SSL)
Authenticatie vereist: Ja (gebruik dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord als bij inkomende mail)
Gebruikersnaam: Volledig e‑mailadres
Wachtwoord: Ontvangen via e‑mail na livegang
3. Belangrijke aandachtspunten bij e‑mail verhuizing
Bij een nieuwe website of verhuisde hosting is het mogelijk dat je mailbox ook opnieuw is aangemaakt. Houd dan rekening met het volgende:
- Je nieuwe mailbox is in het begin leeg. De oude e‑mails worden pas tijdens de afgesproken verhuizing overgezet.
- Test je de nieuwe mailbox vóór de geplande overdracht, dan zul je geen e‑mails zien — dit is normaal.
- Tijdens de verhuizing kan het zijn dat je tijdelijk een foutmelding krijgt bij het ophalen van mail. Dit komt doordat het wachtwoord tijdelijk wordt gewijzigd voor de overdracht.
- Let op: Verwijder eerst de oude mailbox uit je e‑mailprogramma voordat je de nieuwe toevoegt. Dit voorkomt conflicten met oude instellingen.
Hulp nodig?
Heb je vragen of wil je iets wijzigen aan je website? Laat het ons weten!
Mail naar service@foryoumedia.nl of bel ons tijdens kantooruren.
Veel plezier met je (nieuwe) website!
Team ForYou