Lees meer over ForYou Media

Wij geloven in de kracht van inspirerende en relevante verhalen. Onze specialisten vertellen er graag meer over.

Moet ik mijn marketing zelf doen, of uitbesteden?

Moet ik mijn marketing zelf doen, of uitbesteden? Als ondernemer ben je het gezicht van je eigen bedrijf. Het liefste zou je de identiteit naar de buitenwereld ook zelf in handen willen houden. Maar je kunt je marketing ook uitbesteden. Dan wordt je een zorg ontnomen en zie je jouw bedrijf groeien, zonder dat je…

Lees meer

Wat doet marketing met je brein?

Wat doet marketing met je brein? Als je dit artikel overslaat, mis je een gouden tip om jouw bedrijf te laten groeien! Merk je dat? Je hebt, waarschijnlijk onbewust, de neiging gehad om het artikel snel te openen. Misschien heb je het artikel al snel even doorgescand om de gouden tip alvast te vinden, zodat…

Lees meer

Wil jij als ondernemer overleven… of floreren?

Wil jij als ondernemer overleven… of floreren? Vol goede moed, grote dromen en enthousiasme start je met je bedrijf. Eindelijk maak je die fantasieën werkelijkheid, verdien je geld met het uitvoeren van je passie. Maar na de zorgeloze wittebroodsweken krijg je onvermijdelijk op een bepaald moment te maken met tegenvallers. De concurrentie blijkt behoorlijk zwaar, je klantenkring blijft…

Lees meer

Waarom goede artikelen jouw website verder helpen

Waarom goede artikelen jouw website verder helpen Dagelijks worden er duizenden artikelen gepubliceerd; veel te veel om allemaal zelf te kunnen lezen. ‘En?’, zul je denken, ‘daar val ik nooit tussen op’. Toch heeft het veel zin om op regelmatige basis artikelen op jouw website te publiceren. Door regelmatig nieuwe artikelen te plaatsen voeg je…

Lees meer

Ondernemersgeest: Hoe meer je weet

Hoe meer je weet… Ondernemersgeest: Onze maandelijkse column voor ondernemers door ondernemers Hoe meer je weet, des te meer je je realiseert hoe weinig je weet. Zo gaat dat toch met leren? Met het vergroten van je kennis over bepaalde onderwerpen? Wij ondernemers zijn altijd bezig met vernieuwing. Met leren. Met meer kennis kunnen we…

Lees meer

Ondernemersgeest: Aannames

Aannames Ondernemersgeest: Onze maandelijkse column voor ondernemers door ondernemers Daar zat ik. Aan tafel met een van onze klanten. We bespraken de opties om samen een ‘eigen’ magazine te maken en hoe we dit magazine konden inzetten voor nieuwe klanten. We wisselden van gedachten over wensen en mogelijkheden, maar bovenal over hoe we de doelgroep…

Lees meer

Ondernemer: Weet jij hoe jouw klanten zich online gedragen?

Ondernemer: Weet jij hoe jouw klanten zich online gedragen? Winstgevende kennis: Jouw informatiebron om succesvoller te ondernemen Tegenwoordig maken consumenten intensief gebruik van online media als ze opzoek zijn naar een product of dienst. Maar liefst 59 procent begint hun zoektocht online. Toch speelt de fysieke winkel nog een belangrijke rol in het aankoopproces. Want…

Lees meer

Ondernemersgeest: Megafoon

Megafoon Ondernemersgeest: Onze maandelijkse column voor ondernemers door ondernemers Een nieuw product in je bedrijf. Een product dat nóg beter de wensen en behoeften van je klanten vervult. Een product dat al je bestaande producten declassificeert tot ‘oldschool’. Door dit product weet je weer waarom je ondernemer bent. Toegevoegde waarde bieden. Tevreden klanten. Op enig…

Lees meer

Nieuw: content pakketten

Nieuw: content pakketten Om effectief met de doelgroep te kunnen communiceren is naast een goed verhaal meer nodig. Het is juist van belang om voor een constante stroom van nieuwe, inspirerende en relevante content te zorgen. Verspreid via je eigen website, Facebook en Instagram maar ook via de kanalen van andere betrouwbare partijen. Om bedrijven volledig…

Lees meer

Weet jij het effect van communicatie voor jouw bedrijf?

Weet jij het effect van communicatie voor jouw bedrijf? Winstgevende kennis: Jouw informatiebron om succesvoller te ondernemen Je wilt meer omzet en/of meer klanten. Daarom investeer je op verschillende manieren in communicatie. Met een mooie website, goede vindbaarheid op Google, aanwezigheid op social media en misschien wel advertenties. Natuurlijk wil je dan dat je direct…

Lees meer

Ondernemersgeest: Tijd = dilemma

Tijd = dilemma Ondernemersgeest: Onze maandelijkse column voor ondernemers door ondernemers 2 jonge kinderen, 1 vrouw én 1 bedrijf. Als ik het zo schrijf, dan is het maar een korte zin. Maar als je me vraagt waar ik het meeste moeite mee heb, dan is het toch wel tijd (lees energie) verdeling tussen mijn gezin…

Lees meer

Om meer klanten te winnen moet je juist minder ‘reclame’ maken

Om meer klanten te winnen moet je juist minder ‘reclame’ maken Winstgevende kennis: Jouw informatiebron om succesvoller te ondernemen Je hebt een mooie zaak, een goed product en je levert perfecte service. Maar hoe laat je dat aan jouw doelgroep weten? Hoe zorg je dat je opvalt? En het belangrijkste: hoe krijg je het voor…

Lees meer

Ondernemersgeest: Ben jij een bouwer of een beheerder?

Ben jij een bouwer of een beheerder? Ondernemersgeest: Onze maandelijkse column voor ondernemers door ondernemers Mijn compagnon en ik zijn beiden ondernemers, beiden bouwers. We vinden het leuk om dingen te maken, te creëren, te ontwikkelen. Samen met anderen. We zijn ambitieus, net als iedere andere ondernemer. Maar als ambitie zich alleen maar concentreert op…

Lees meer

Als eerste op de hoogte zijn van onze laatste artikelen, nieuws en acties?
Meld je snel aan voor onze nieuwsbrief.