Onze succesverhalen

Met plezier werken we elke dag samen met veel verschillende ondernemers in uiteenlopende branches. In alles wat we doen staat klanttevredenheid centraal, daarom investeren wij in langdurige relaties. Zo dragen we al jaren bij aan succesvol resultaat voor meer dan 3.000 bedrijven. Deze ervaring zetten we ook graag in voor jouw bedrijf. Om samen met jou meer klanten te bereiken én omzet te realiseren.

Klanten beoordelen ForYou Media met een:

Carina Braams
4 dagen geleden

De samenwerking is pas 3 maanden oud maar tot nu toe ben ik tevreden! In eerste instantie niet! De artikelen en posts waren een totaal andere toon dan ik neer wil zetten. Ik dacht het moeilijk te vinden dat als feedback terug te geven maar...

Fanny van Zoelen
4 weken geleden

Super goede service 👌ik raad het iedereen aan.

Karin Gerdes
1 maand geleden

Samen met For You mijn 25-jarig jubileum van mijn schoonheidssalon in beeld gebracht met een prachtig, heel persoonlijk magazine. Al mijn wensen zijn erin verwerkt en ik heb heel fijn met ze samengewerkt. Aanrader !!

Marion Kassenberg
2 maanden geleden

Sindskort ben ik een samenwerkingsverband aangegaan met For You. Het eerste artikel ging over mijn droombaan en vanaf nu mag ik de artikelen zelf schrijven en kijken zij waar het nog wat mooier omschreven kan worden. Er wordt goed geluisterd naar hoe ik het graag...

Laad meer reviews

Michael Aben Fitwell.nu

Blijvende klanten. Daar doe je het voor!

“Onze samenwerking heeft ons de afgelopen jaren behoorlijk wat aanmeldingen opgeleverd. En het mooie is dat het grootste deel van die mensen die zich hier aanmelden ook klant is geworden én is gebleven. En daar doe je het voor! “

Michael Aben – Fitwell.nu

Naar de case
Heilpraktiker Chiropractie Eising

Er is niet één artikel geweest waarop ik geen respons heb gehad

“ForYou schrijft artikelen waarin de lezer zich kan herkennen. Die persoonlijke herkenning bleek doorslaggevend. Dat is heel sterk en had meteen effect. Er is niet één artikel geweest waarop ik geen respons heb gehad. Mensen lezen het en herkennen daarin hun eigen klacht of die van een ander en nemen naar aanleiding daarvan contact met me op.”

Wemeltje Eising – Heilpraktiker Chiropractie Eising
Kolham

Naar de case
Reflexologiepraktijk Lisette

Elk artikel levert me een paar nieuwe klanten op

“Mijn naamsbekendheid is dankzij ForYou vergroot. Elk artikel levert me een paar nieuwe klanten op. En zeker niet voor één keer! Sommigen van hen komen hier al sinds de eerste keer dat ik publiceerde.“

Lisette Tiggelaven – Reflexologiepraktijk Lisette
Amersfoort

Naar de case
Jeanette Veldhuizen Clinic

Er wordt vaak gevraagd naar een behandeling waarover gepubliceerd is

“Klanten komen speciaal even binnenlopen om te vragen of het nieuwe nummer er al is. En er wordt vaak gevraagd naar een behandeling waarover ze in het magazine gelezen hebben.”

Jeanette Veldhuizen – Jeanette Veldhuizen Clinic
Amersfoort

Naar de case
Inge B

Klanten komen speciaal hiernaartoe voor iets wat ze in het magazine hebben gezien

“ForYou weet precies wat ik wil uitstralen naar mijn klanten en dat zie je terug in de artikelen. Dat zorgt voor een stukje herkenning voor de lezers.“

Emma-Bo van Vliet – Inge B
Alphen aan den Rijn

Naar de case
fit20 Leeuwarden

Doordat ik meer klanten heb gekregen, open ik binnenkort een tweede vestiging

“De beste manier om een betere naamsbekendheid, en dus meer klanten, te krijgen, is door ervoor te zorgen dat je naam vaker te zien is. Met ForYou Magazine kan ik dat bereiken, want er verschijnt vijf keer per jaar een nieuwe editie. Het is een stukje branding. Het is een mooi blad en de uitstraling is klasse. Dat past helemaal bij fit20.”

Michael Zom – fit20
Leeuwarden

Naar de case
Balance4ever

De artikelen hebben een basis gelegd voor mijn naamsbekend-heid

“Ik hoor regelmatig van een nieuwe cliënt terug dat ze ooit mijn naam hebben gezien of een verhaal hebben gelezen. Toen ze er echt aan toe waren om af te vallen, konden ze me daardoor terugvinden. Ik kan dus echt merken dat het werkt. Ik zit altijd vol en heb zelfs een wachtlijst.”

Fonny Freek – Balance4ever
Heerhugowaard

Naar de case
Dokter André Beautyworld B.V.

Door ForYou word ik gezien als een autoriteit in deze branche

“Ik vind dat een fysiek magazine meehelpt aan het vergroten van je naamsbekendheid. Het blad ziet er erg mooi en verzorgd uit. Daarnaast is het prettig samenwerken met de mensen van ForYou.”

André Boom – Dokter André Beautyworld B.V.
Almere

Naar de case
Beauty & Skincare Spijkenisse

Ik krijg nu zelfs respons uit andere plaatsen!

“Over de samenwerking met ForYou ben ik heel tevreden. Degene met wie ik altijd contact heb, is hier vorig jaar zelfs een keer langs geweest, terwijl dat voor hem toch beslist niet naast de deur is. Zulk soort dingen vind ik best belangrijk en er wordt altijd met je meegedacht.”

Sandra Nijland – Beauty & Skincare
Spijkenisse

Naar de case

Klanten komen specifiek naar mij voor de behandeling waarover ze gelezen hebben

“Het is duidelijk dat mijn artikelen gelezen worden. Het mooie is dat het magazine op meerdere verspreidingspunten ligt, dus mensen nemen het mee uit de winkel of ze lezen over mij tijdens het wachten bij bijvoorbeeld de kapper of tandarts.”

Josephine van Veldhoven – More Wellness & Beauty
Voorburg

Naar de case

We krijgen alleen maar enthousiaste reacties op onze glossy

“Ik heb de samenwerking met ForYou Media als zeer prettig ervaren. Er was altijd ruimte voor gezamenlijk overleg en het ventileren van ideeën. Deze werden continu met elkaar afgestemd en dit heeft geresulteerd in een prachtig blad.”

Bernie Slok – hoofd behandelteam – Oncologisch Centrum Rijnstate Mammapoli
Arnhem

Naar de case

Het is écht te merken dat de publicaties effect hebben!

“Klanten komen weleens binnen met het magazine in de hand of ik hoor dat ze het gelezen hebben. Dat vind ik heel belangrijk, want als ik één keer hoor dat het door iemand is opgemerkt, weet ik zeker dat er tientallen mensen zijn die het gelezen hebben.”

Tineke Hessels – UNI10
Enschede

Naar de case

Samen kunnen we jouw omzet verbeteren

Wij willen niets liever dan de consument aan jouw bedrijf verbinden. Door jouw doelgroep continu te verrassen met inspirerende en relevante verhalen. Samen kunnen we problemen van consumenten oplossen en hun wensen vervullen.