Onze succesverhalen

Met plezier werken we elke dag samen met veel verschillende ondernemers in uiteenlopende branches. In alles wat we doen staat klanttevredenheid centraal, daarom investeren wij in langdurige relaties. Zo dragen we al jaren bij aan succesvol resultaat voor meer dan 3.000 bedrijven. Deze ervaring zetten we ook graag in voor jouw bedrijf. Om samen met jou meer klanten te bereiken én omzet te realiseren.

Klanten beoordelen ForYou Media met een:

Michelle van der Aalst
1 maand geleden

Dit is mijn eerste ervaring met For You Media en ik ben ontzettend tevreden over de samenwerking. Zij namen contact met mij op voor een artikel in de oncologie special in Eindhoven. Het is allemaal in hele korte tijd gerealiseerd en wat een prachtig resultaat....

Julia van Diepen
2 maanden geleden

Bedankt ForYou Media voor het mooie artikel en de fijne samenwerking!

Sabine Grootjes
2 maanden geleden

Super samenwerking ze denken met je mee en maken er echt iets moois van heel blij mee :), bedankt!

Balie Cjg
2 maanden geleden

Centrum voor Jeugd en Gezin Alkmaar is heel tevreden over de samenwerking met ForYou Magazine. Professionele en snelle communicatie. Mooie opmaak bij ons artikel!

Nathalie Roche
2 maanden geleden

Prettige samenwerking voor een artikel over cosmetische ingrepen in de Cosmed Kliniek; goede communicatie, snel en efficiënt. We zijn benieuwd naar de reacties als het artikel volgende week uitkomt!

fitwell

Blijvende klanten. Daar doe je het voor!

“Onze samenwerking heeft ons de afgelopen jaren behoorlijk wat aanmeldingen opgeleverd. En het mooie is dat het grootste deel van die mensen die zich hier aanmelden ook klant is geworden én is gebleven. En daar doe je het voor! “

Michael Aben – Fitwell.nu

Naar de case
eising

Er is niet één artikel geweest waarop ik geen respons heb gehad

“ForYou schrijft artikelen waarin de lezer zich kan herkennen. Die persoonlijke herkenning bleek doorslaggevend. Dat is heel sterk en had meteen effect. Er is niet één artikel geweest waarop ik geen respons heb gehad. Mensen lezen het en herkennen daarin hun eigen klacht of die van een ander en nemen naar aanleiding daarvan contact met me op.”

Wemeltje Eising – Heilpraktiker Chiropractie Eising
Kolham

Naar de case
case

Elk artikel levert me een paar nieuwe klanten op

“Mijn naamsbekendheid is dankzij ForYou vergroot. Elk artikel levert me een paar nieuwe klanten op. En zeker niet voor één keer! Sommigen van hen komen hier al sinds de eerste keer dat ik publiceerde.“

Lisette Tiggelaven – Reflexologiepraktijk Lisette
Amersfoort

Naar de case
case

Er wordt vaak gevraagd naar een behandeling waarover gepubliceerd is

“Klanten komen speciaal even binnenlopen om te vragen of het nieuwe nummer er al is. En er wordt vaak gevraagd naar een behandeling waarover ze in het magazine gelezen hebben.”

Jeanette Veldhuizen – Jeanette Veldhuizen Clinic
Amersfoort

Naar de case
case

Klanten komen speciaal hiernaartoe voor iets wat ze in het magazine hebben gezien

“ForYou weet precies wat ik wil uitstralen naar mijn klanten en dat zie je terug in de artikelen. Dat zorgt voor een stukje herkenning voor de lezers.“

Emma-Bo van Vliet – Inge B
Alphen aan den Rijn

Naar de case
case

Doordat ik meer klanten heb gekregen, open ik binnenkort een tweede vestiging

“De beste manier om een betere naamsbekendheid, en dus meer klanten, te krijgen, is door ervoor te zorgen dat je naam vaker te zien is. Met ForYou Magazine kan ik dat bereiken, want er verschijnt vijf keer per jaar een nieuwe editie. Het is een stukje branding. Het is een mooi blad en de uitstraling is klasse. Dat past helemaal bij fit20.”

Michael Zom – fit20
Leeuwarden

Naar de case
case

De artikelen hebben een basis gelegd voor mijn naamsbekend-heid

“Ik hoor regelmatig van een nieuwe cliënt terug dat ze ooit mijn naam hebben gezien of een verhaal hebben gelezen. Toen ze er echt aan toe waren om af te vallen, konden ze me daardoor terugvinden. Ik kan dus echt merken dat het werkt. Ik zit altijd vol en heb zelfs een wachtlijst.”

Fonny Freek – Balance4ever
Heerhugowaard

Naar de case
case

Door ForYou word ik gezien als een autoriteit in deze branche

“Ik vind dat een fysiek magazine meehelpt aan het vergroten van je naamsbekendheid. Het blad ziet er erg mooi en verzorgd uit. Daarnaast is het prettig samenwerken met de mensen van ForYou.”

André Boom – Dokter André Beautyworld B.V.
Almere

Naar de case
nijland

Ik krijg nu zelfs respons uit andere plaatsen!

“Over de samenwerking met ForYou ben ik heel tevreden. Degene met wie ik altijd contact heb, is hier vorig jaar zelfs een keer langs geweest, terwijl dat voor hem toch beslist niet naast de deur is. Zulk soort dingen vind ik best belangrijk en er wordt altijd met je meegedacht.”

Sandra Nijland – Beauty & Skincare
Spijkenisse

Naar de case
veldhoven

Klanten komen specifiek naar mij voor de behandeling waarover ze gelezen hebben

“Het is duidelijk dat mijn artikelen gelezen worden. Het mooie is dat het magazine op meerdere verspreidingspunten ligt, dus mensen nemen het mee uit de winkel of ze lezen over mij tijdens het wachten bij bijvoorbeeld de kapper of tandarts.”

Josephine van Veldhoven – More Wellness & Beauty
Voorburg

Naar de case
slok

We krijgen alleen maar enthousiaste reacties op onze glossy

“Ik heb de samenwerking met ForYou Media als zeer prettig ervaren. Er was altijd ruimte voor gezamenlijk overleg en het ventileren van ideeën. Deze werden continu met elkaar afgestemd en dit heeft geresulteerd in een prachtig blad.”

Bernie Slok – hoofd behandelteam – Oncologisch Centrum Rijnstate Mammapoli
Arnhem

Naar de case
hessels

Het is écht te merken dat de publicaties effect hebben!

“Klanten komen weleens binnen met het magazine in de hand of ik hoor dat ze het gelezen hebben. Dat vind ik heel belangrijk, want als ik één keer hoor dat het door iemand is opgemerkt, weet ik zeker dat er tientallen mensen zijn die het gelezen hebben.”

Tineke Hessels – UNI10
Enschede

Naar de case

Samen kunnen we jouw omzet verbeteren

Wij willen niets liever dan de consument aan jouw bedrijf verbinden. Door jouw doelgroep continu te verrassen met inspirerende en relevante verhalen. Samen kunnen we problemen van consumenten oplossen en hun wensen vervullen.