- Waardering 9.8 ***** (332 reviews)
- 1.500+ tevreden opdrachtgevers
- Jouw bedrijf verdient beter
- Content, marketing & media
- Print, online, social en e-mail
- Alle abonnementen 245 euro per maand
Merk & huisstijl
Waar staat jouw bedrijf voor, wat wil je uitstralen en hoe straal je dat uit? Met een duidelijk merk en herkenbare huisstijl kun je zorgen voor een sterke bedrijfsbasis om op voort te bouwen.

Het belang van een goed merk en huisstijl
De top 3 redenen waarom jouw merk & huisstijl zo belangrijk zijn:
- Onderscheidend vermogen en herkenbaarheid.
Door een unieke identiteit op te bouwen met een herkenbaar logo, kleurenschema en typografie, creëer je een merk dat blijft hangen. - Opbouwen van vertrouwen en geloofwaardigheid.
Een professionele en consistente merkuitstraling draagt bij aan het opbouwen van vertrouwen en geloofwaardigheid bij je doelgroep. - Emotionele band en klantloyaliteit.
Door consistentie in je merkuitstraling en het overbrengen van een duidelijke merkboodschap, kun je verbinding opbouwen met je klanten.

Herkenbaar én sprekend
Zeker als je bedrijf nog in de startblokken staat, of wanneer het tijd is voor de nodige opfrisbeurt, wil je een merk en huisstijl neerzetten die herkenbaar is, vertrouwen creëert en blijft hangen.
Het doel? Klanten associëren jouw merk direct met een gevoel, een herinnering en gaan tot actie over. Ze bezoeken van je website, kopen een product of maken een afspraak. En dan is de missie geslaagd.
Plan nu een afspraak voor een persoonlijk advies.
Waarom zijn jouw merk & huisstijl zo belangrijk?
Bedenk je eens hoe het eruit zou zien als je geen vaste stijl voert: je gebruikt verschillende kleuren door elkaar, je logo verandert vaak of is niet consistent (meer) op de verschillende platforms.
Dit oogt natuurlijk ongestructureerd en chaotisch voor een klant en je bouwt geen herkenning op. Door overal een vaste stijl te voeren creëer je een zorgvuldig vormgegeven, kloppend geheel.
Met een duidelijke visie, duidelijke kernwaarden en een passende visuele identiteit spreek je makkelijker je (potentiële) doelgroep aan ben je herkenbaar voor hen. Dit doe je met een merkpositionering: een inventarisatie en advies om te komen tot jouw ‘merk’.
Wat kun jij verwachten?
Wanneer je kiest voor een merkpositionering helpen we je in het opstellen van je visuele identiteit en merkpaspoort.
Zo bouwen we je merk van de grond op en leggen we direct een basis om op voort te bouwen, bijvoorbeeld met social media of een bijpassende website.

Door je merkpaspoort aan ons over te laten krijg je een merk dat:
- Aanspreekt bij de doelgroep
- Herkenbaar is voor de klant
- Past bij het bedrijf
- Eruit springt en blijft hangen
Merk & huisstijl
Waar staat jouw bedrijf voor, wat wil je uitstralen en hoe straal je dat uit? Met een duidelijk merk en herkenbare huisstijl kun je zorgen voor een sterke bedrijfsbasis om op voort te bouwen.


Het belang van een goed merk en huisstijl
De top 3 redenen waarom jouw merk & huisstijl zo belangrijk zijn:
- Onderscheidend vermogen en herkenbaarheid.
Door een unieke identiteit op te bouwen met een herkenbaar logo, kleurenschema en typografie, creëer je een merk dat blijft hangen. - Opbouwen van vertrouwen en geloofwaardigheid.
Een professionele en consistente merkuitstraling draagt bij aan het opbouwen van vertrouwen en geloofwaardigheid bij je doelgroep. - Emotionele band en klantloyaliteit.
Door consistentie in je merkuitstraling en het overbrengen van een duidelijke merkboodschap, kun je verbinding opbouwen met je klanten.
Herkenbaar én sprekend
Zeker als je bedrijf nog in de startblokken staat, of wanneer het tijd is voor de nodige opfrisbeurt, wil je een merk en huisstijl neerzetten die herkenbaar is, vertrouwen creëert en blijft hangen.
Het doel? Klanten associëren jouw merk direct met een gevoel, een herinnering en gaan tot actie over. Ze bezoeken van je website, kopen een product of maken een afspraak. En dan is de missie geslaagd.
Plan nu een afspraak voor een persoonlijk advies.
Waarom zijn jouw merk & huisstijl zo belangrijk?
Bedenk je eens hoe het eruit zou zien als je geen vaste stijl voert: je gebruikt verschillende kleuren door elkaar, je logo verandert vaak of is niet consistent (meer) op de verschillende platforms.
Dit oogt natuurlijk ongestructureerd en chaotisch voor een klant en je bouwt geen herkenning op. Door overal een vaste stijl te voeren creëer je een zorgvuldig vormgegeven, kloppend geheel.
Met een duidelijke visie, duidelijke kernwaarden en een passende visuele identiteit spreek je makkelijker je (potentiële) doelgroep aan ben je herkenbaar voor hen. Dit doe je met een merkpositionering: een inventarisatie en advies om te komen tot jouw ‘merk’.
Wat staat jou te wachten?
Wanneer je kiest voor een merkpositionering helpen we je in het opstellen van je visuele identiteit en merkpaspoort.
Zo bouwen we je merk van de grond op en leggen we direct een basis om op voort te bouwen, bijvoorbeeld met social media of een bijpassende website.
Door je merkpaspoort aan ons over te laten krijg je een merk dat:
- Aanspreekt bij de doelgroep
- Herkenbaar is voor de klant
- Past bij het bedrijf
- Eruit springt en blijft hangen
