Waar staat jouw bedrijf voor, wat wil je uitstralen en hoe straal je dat uit? Met een duidelijk merk en herkenbare huisstijl kun je zorgen voor een sterke bedrijfsbasis om op voort te bouwen.
Het belang van een goed merk en huisstijl
De top 3 redenen waarom jouw merk & huisstijl zo belangrijk zijn:
Onderscheidend vermogen en herkenbaarheid. Door een unieke identiteit op te bouwen met een herkenbaar logo, kleurenschema en typografie, creëer je een merk dat blijft hangen.
Opbouwen van vertrouwen en geloofwaardigheid. Een professionele en consistente merkuitstraling draagt bij aan het opbouwen van vertrouwen en geloofwaardigheid bij je doelgroep.
Emotionele band en klantloyaliteit. Door consistentie in je merkuitstraling en het overbrengen van een duidelijke merkboodschap, kun je verbinding opbouwen met je klanten.
Herkenbaar én sprekend
Zeker als je bedrijf nog in de startblokken staat, of wanneer het tijd is voor de nodige opfrisbeurt, wil je een merk en huisstijl neerzetten die herkenbaar is, vertrouwen creëert en blijft hangen.
Het doel? Klanten associëren jouw merk direct met een gevoel, een herinnering en gaan tot actie over. Ze bezoeken van je website, kopen een product of maken een afspraak. En dan is de missie geslaagd.
Plan nu een afspraak voor een persoonlijk advies.
Bedenk je eens hoe het eruit zou zien als je geen vaste stijl voert: je gebruikt verschillende kleuren door elkaar, je logo verandert vaak of is niet consistent (meer) op de verschillende platforms.
Dit oogt natuurlijk ongestructureerd en chaotisch voor een klant en je bouwt geen herkenning op. Door overal een vaste stijl te voeren creëer je een zorgvuldig vormgegeven, kloppend geheel.
Met een duidelijke visie, duidelijke kernwaarden en een passende visuele identiteit spreek je makkelijker je (potentiële) doelgroep aan ben je herkenbaar voor hen. Dit doe je met een merkpositionering: een inventarisatie en advies om te komen tot jouw ‘merk’.
Wat kun jij verwachten?
Wanneer je kiest voor een merkpositionering helpen we je in het opstellen van je visuele identiteit en merkpaspoort.
Zo bouwen we je merk van de grond op en leggen we direct een basis om op voort te bouwen, bijvoorbeeld met social media of een bijpassende website.
Door je merkpaspoort aan ons over te laten krijg je een merk dat:
Voor onze publishing-afdeling plaatsen wij graag artikelen bij ForYou Media. De communicatie is fijn en de redactie is altijd zeer adequaat en leveren een snelle service. We kijken uit naar meerdere samenwerkingen!
Ik werk nu 8 jaar met plezier samen met ForYou Media.Ik ben erg tevreden over de diensten van ForYou, ze denken graag met je mee en ze maken er ook geen probleem van om flexibel te zijn. ForYou begrijpt welke kant ik op wil, het valt me op dat ze me goede vragen stellen om mijn visie te leren en er ook echt iets mee doen. Ik ben blij met ForYou:))
Na met vele bureaus te hebben samengewerkt, kwamen we in contact met For you! Wat een verschil.We hebben voor het eerst het gevoel dat we echt begrepen worden. Dat onze stijl direct goed is neergezet. De communicatie is fijn en we mogen altijd van alles vragen.Dit bedrijf heeft dezelfde gastvrijheid, servicegerichtheid die wij ook graag willen uitstralen. Dan spreek je dezelfde taal en gaat het als vanzelf. Wij zijn super blij met de samenwerking.
Bij ForYou Media mijn volledige visuele identiteit laten ontwikkelen. Erg fijne samenwerking en super tevreden met het resultaat. Kom hier zeker terug!
ForYou Media heeft ons geholpen om onze blogartikelen en social media kanalen naar een hoger niveau te tillen. Ze bieden kwalitatief goede services voor een nette prijs en leveren kwalitatief goed werk. Een aanrader als je je eerste stappen in contentmarketing en social media zet!
Al enige tijd verschenen er artikelen van mijn bedrijf in de foryou magazine. Ik was zo tevreden dat ik maar wat graag de inrichting en onderhoud van mijn website aan het team over wilde laten. En wat ben ik blij met de samenwerking en het resultaat. Ik heb zin in wat er nog gaat komen aan artikelen op mijn eigen website.
Een fijne samenwerking waarbij we soms beurtelings de artikelen schrijven. For You zoekt er passende foto’s bij zodat de lezers een goede indruk krijgen van wat mijn werk inhoudt en welke waarde het heeft voor mijn cliënten.
Werk nu een tijd Samen met ForYou Media, wat een top bedrijf! super goede communicatie en komen met leuke ideeën. Kan het iedereen aanraden om met hun samen te werken.
ForYouMedia heeft afgelopen jaren goede content gemaakt voor mij toen ik marketing manager was bij CDC Complete Tandzorg. Hele fijne samenwerking gehad met Mariëlle en haar collega’s.
Door ForYou is de wereld voor mijn praktijk opengegaan. Het contact met het team van ForYou is erg prettig. Het team luistert naar wie je bent en welke doelen je nastreeft. Het team gaat daarmee zorgvuldig mee aan de slag en maakt er iets passends van wat bij je doelgroepen past. Communicatie ten voeten uit!Annelies van Ways of Healing
Fijn bedrijf om te werken. Iedereen heeft passie voor en vaardigheid in hun werkgebied en voert dit door naar elke opdrachtgever, om keer op keer tot prachtige resultaten te komen.
Het eerste magazineartikel was een schot in de roos: er zijn 3 of 4 klanten door gekomen die direct een serie behandelingen in gingen. Toen ben ik een langere samenwerking aangegaan. Voor ieder artikel kreeg ik minstens 1 cliënt die refereerde aan het blad. Elke publicatie levert mij klanten op.– Lisette Tiggelaven, Reflexologiepraktijk Lisette
Merk & huisstijl
Waar staat jouw bedrijf voor, wat wil je uitstralen en hoe straal je dat uit? Met een duidelijk merk en herkenbare huisstijl kun je zorgen voor een sterke bedrijfsbasis om op voort te bouwen.
Het belang van een goed merk en huisstijl
De top 3 redenen waarom jouw merk & huisstijl zo belangrijk zijn:
Onderscheidend vermogen en herkenbaarheid. Door een unieke identiteit op te bouwen met een herkenbaar logo, kleurenschema en typografie, creëer je een merk dat blijft hangen.
Opbouwen van vertrouwen en geloofwaardigheid. Een professionele en consistente merkuitstraling draagt bij aan het opbouwen van vertrouwen en geloofwaardigheid bij je doelgroep.
Emotionele band en klantloyaliteit. Door consistentie in je merkuitstraling en het overbrengen van een duidelijke merkboodschap, kun je verbinding opbouwen met je klanten.
Herkenbaar én sprekend
Zeker als je bedrijf nog in de startblokken staat, of wanneer het tijd is voor de nodige opfrisbeurt, wil je een merk en huisstijl neerzetten die herkenbaar is, vertrouwen creëert en blijft hangen.
Het doel? Klanten associëren jouw merk direct met een gevoel, een herinnering en gaan tot actie over. Ze bezoeken van je website, kopen een product of maken een afspraak. En dan is de missie geslaagd.
Plan nu een afspraak voor een persoonlijk advies.
Bedenk je eens hoe het eruit zou zien als je geen vaste stijl voert: je gebruikt verschillende kleuren door elkaar, je logo verandert vaak of is niet consistent (meer) op de verschillende platforms.
Dit oogt natuurlijk ongestructureerd en chaotisch voor een klant en je bouwt geen herkenning op. Door overal een vaste stijl te voeren creëer je een zorgvuldig vormgegeven, kloppend geheel.
Met een duidelijke visie, duidelijke kernwaarden en een passende visuele identiteit spreek je makkelijker je (potentiële) doelgroep aan ben je herkenbaar voor hen. Dit doe je met een merkpositionering: een inventarisatie en advies om te komen tot jouw ‘merk’.
Wat staat jou te wachten?
Wanneer je kiest voor een merkpaspoort, helpen we je in het opstellen van je merkpositionering en visuele identiteit.
Zo bouwen we je merk van de grond op en leggen we direct een basis om op voort te bouwen, bijvoorbeeld met social media of een bijpassende website.
Door je merkpaspoort aan ons over te laten krijg je een merk dat:
Voor onze publishing-afdeling plaatsen wij graag artikelen bij ForYou Media. De communicatie is fijn en de redactie is altijd zeer adequaat en leveren een snelle service. We kijken uit naar meerdere samenwerkingen!
Ik werk nu 8 jaar met plezier samen met ForYou Media.Ik ben erg tevreden over de diensten van ForYou, ze denken graag met je mee en ze maken er ook geen probleem van om flexibel te zijn. ForYou begrijpt welke kant ik op wil, het valt me op dat ze me goede vragen stellen om mijn visie te leren en er ook echt iets mee doen. Ik ben blij met ForYou:))
Na met vele bureaus te hebben samengewerkt, kwamen we in contact met For you! Wat een verschil.We hebben voor het eerst het gevoel dat we echt begrepen worden. Dat onze stijl direct goed is neergezet. De communicatie is fijn en we mogen altijd van alles vragen.Dit bedrijf heeft dezelfde gastvrijheid, servicegerichtheid die wij ook graag willen uitstralen. Dan spreek je dezelfde taal en gaat het als vanzelf. Wij zijn super blij met de samenwerking.
Bij ForYou Media mijn volledige visuele identiteit laten ontwikkelen. Erg fijne samenwerking en super tevreden met het resultaat. Kom hier zeker terug!
ForYou Media heeft ons geholpen om onze blogartikelen en social media kanalen naar een hoger niveau te tillen. Ze bieden kwalitatief goede services voor een nette prijs en leveren kwalitatief goed werk. Een aanrader als je je eerste stappen in contentmarketing en social media zet!
Al enige tijd verschenen er artikelen van mijn bedrijf in de foryou magazine. Ik was zo tevreden dat ik maar wat graag de inrichting en onderhoud van mijn website aan het team over wilde laten. En wat ben ik blij met de samenwerking en het resultaat. Ik heb zin in wat er nog gaat komen aan artikelen op mijn eigen website.
Een fijne samenwerking waarbij we soms beurtelings de artikelen schrijven. For You zoekt er passende foto’s bij zodat de lezers een goede indruk krijgen van wat mijn werk inhoudt en welke waarde het heeft voor mijn cliënten.
Werk nu een tijd Samen met ForYou Media, wat een top bedrijf! super goede communicatie en komen met leuke ideeën. Kan het iedereen aanraden om met hun samen te werken.
ForYouMedia heeft afgelopen jaren goede content gemaakt voor mij toen ik marketing manager was bij CDC Complete Tandzorg. Hele fijne samenwerking gehad met Mariëlle en haar collega’s.
Door ForYou is de wereld voor mijn praktijk opengegaan. Het contact met het team van ForYou is erg prettig. Het team luistert naar wie je bent en welke doelen je nastreeft. Het team gaat daarmee zorgvuldig mee aan de slag en maakt er iets passends van wat bij je doelgroepen past. Communicatie ten voeten uit!Annelies van Ways of Healing
Fijn bedrijf om te werken. Iedereen heeft passie voor en vaardigheid in hun werkgebied en voert dit door naar elke opdrachtgever, om keer op keer tot prachtige resultaten te komen.
Het eerste magazineartikel was een schot in de roos: er zijn 3 of 4 klanten door gekomen die direct een serie behandelingen in gingen. Toen ben ik een langere samenwerking aangegaan. Voor ieder artikel kreeg ik minstens 1 cliënt die refereerde aan het blad. Elke publicatie levert mij klanten op.– Lisette Tiggelaven, Reflexologiepraktijk Lisette