Met welke vraag kwam PROX6 binnen?

PROX6, een bedrijf dat bedrij­ven helpt met projec­ten, strate­gi­sche keuzes en veran­de­rin­gen, wilde verder profes­si­o­na­li­se­ren. Ze leveren consul­tants aan andere bedrij­ven en hebben daarbij een goede zakelijke uitstra­ling nodig met een vleugje humor. Na het advies­ge­sprek met direc­teur Paul stroomde PROX6 bij ForYou Media binnen. Ze wilden meer profes­si­o­na­li­se­ren, bijvoor­beeld omdat ze de website voorheen intern gebouwd hadden. 


Wat was vervolgens het advies voor een logische marketingstrategie?

Uit het gesprek kwam het advies voor meer funda­men­tele commu­ni­ca­tie ter sprake, zodat er op verschil­lende vlakken gewerkt wordt aan de profes­si­o­na­li­se­ring. Dit zorgt voor binding met de opdracht­ge­vers van PROX6, en dat het bedrijf onder de aandacht blijft bij poten­ti­ële young profes­si­o­nals en bij bedrij­ven die op zoek zijn naar young profes­si­o­nals. Paul stelde na het eerste advies­ge­sprek het volgende voor:

  1. Een nieuwe website. Eentje die profes­si­o­na­li­teit en persoon­lijk­heid uitstraalde.
  2. Social media. Met een duide­lijke synergie.
  3. Blogs. Om kennis van consul­tants uit te dragen.
  4. Succes­ver­ha­len. Tevre­den ervarin­gen van partners van PROX6, om vertrou­wen te wekken dat je bij PROX6 bij het juiste adres bent voor het ontwik­ke­len van je bedrijf, maar ook als young professional.

Wat zijn de resultaten van deze aanpak?

Het resul­taat van het boven­staande gesprek en de ontwik­kelde produc­ten is een indruk­wek­kende nieuwe website en actieve social media kanalen, zoals LinkedIn, die veel inter­ac­tie genereren.

Wat zijn de plannen voor de toekomst?

Binnen­kort staat er een vervolg­ge­sprek gepland, waarin we verdere groei­mo­ge­lijk­he­den zullen bespre­ken. We streven ernaar om samen met PROX6 verder te groeien, omdat we geloven in een andere, betere aanpak!

En wat is jóúw vraag?

En wat is jóúw vraag?