Met welke vraag kwam PROX6 binnen?
PROX6, een bedrijf dat bedrijven helpt met projecten, strategische keuzes en veranderingen, wilde verder professionaliseren. Ze leveren consultants aan andere bedrijven en hebben daarbij een goede zakelijke uitstraling nodig met een vleugje humor. Na het adviesgesprek met directeur Paul stroomde PROX6 bij ForYou Media binnen. Ze wilden meer professionaliseren, bijvoorbeeld omdat ze de website voorheen intern gebouwd hadden.
Wat was vervolgens het advies voor een logische marketingstrategie?
Uit het gesprek kwam het advies voor meer fundamentele communicatie ter sprake, zodat er op verschillende vlakken gewerkt wordt aan de professionalisering. Dit zorgt voor binding met de opdrachtgevers van PROX6, en dat het bedrijf onder de aandacht blijft bij potentiële young professionals en bij bedrijven die op zoek zijn naar young professionals. Paul stelde na het eerste adviesgesprek het volgende voor:
- Een nieuwe website. Eentje die professionaliteit en persoonlijkheid uitstraalde.
- Social media. Met een duidelijke synergie.
- Blogs. Om kennis van consultants uit te dragen.
- Succesverhalen. Tevreden ervaringen van partners van PROX6, om vertrouwen te wekken dat je bij PROX6 bij het juiste adres bent voor het ontwikkelen van je bedrijf, maar ook als young professional.
Wat zijn de resultaten van deze aanpak?
Het resultaat van het bovenstaande gesprek en de ontwikkelde producten is een indrukwekkende nieuwe website en actieve social media kanalen, zoals LinkedIn, die veel interactie genereren.
Wat zijn de plannen voor de toekomst?
Binnenkort staat er een vervolggesprek gepland, waarin we verdere groeimogelijkheden zullen bespreken. We streven ernaar om samen met PROX6 verder te groeien, omdat we geloven in een andere, betere aanpak!