Easyslim.nu

Easyslim.nu

Met welke vraag kwam Easyslim.nu binnen?

Al jaren werkt ForYou Media samen met Easyslim.nu voor de creatie van OEasy!, een glossy magazine gecre­ëerd vanuit Easyslim.nu. Regel­ma­tig contact was er dus sowieso al. Met het overlij­den van eigena­resse Karin in 2022 zochten Karin’s man Jaap en zoon Marein, met het voort­zet­ten van het bedrijf, iemand die marke­ting kon verzor­gen: iets wat Karin eerst volle­dig zelf deed. Vanwege de fijne samen­wer­kin­gen in Karins tijd zochten ze als eerste contact met ForYou Media. Na een gesprek met Harmen en Paul was het duide­lijk. Jaap en Marein voelden bij ons dat wij snapten wat Karin gewild had.

Wat was vervolgens het advies voor een logische marketingstrategie?

Ter nagedach­te­nis van Karin hebben we eerst een nieuwe editie van Oeasy! gemaakt, als eerbe­toon aan Karin. Daarna zijn we gestart met de rest van de marke­ting. Een nieuwe website, social media berich­ten en campag­nes, kranten­ad­ver­ten­ties, blogs, nieuws­brie­ven en succes­ver­ha­len. Alles in één lijn en tezamen ook met, en vóór, de franchi­se­ne­mers. Het volle­dige pakket, zodat Easyslim.nu zo min mogelijk om hoeft te kijken naar de marke­ting en kan doen waar ze voor staan: mensen helpen afval­len. In de succes­ver­ha­len delen cliën­ten naar veel tevre­den­heid hun afval­er­va­rin­gen, en in de social media posts worden vragen beant­woord en tips gegeven. 

Jaap vertelt over ForYou Media

‘ForYou Media voelt heel vertrouwd’

- Jaap — Eigenaar van Easyslim.nu

Wat zijn de resultaten van deze aanpak?

Door deze samen­wer­king is de uitstra­ling in een vernieuwd jasje gesto­ken zonder de authen­ti­ci­teit te verlie­zen waarmee Karin Easys­lim heeft opgezet. Dit doen we ook tezamen met de franchi­se­ne­mers, zodat in heel Neder­land de uitstra­ling gelijk is. Met nauwe commu­ni­ca­tie vindt er regel­ma­tig overleg plaats tussen ForYou Media en Easyslim.nu, zodat alles gestroom­lijnd blijft verlo­pen. Makke­lij­ker kan het niet. 

En wat is jóúw vraag?

En wat is jóúw vraag?