Met welke vraag kwam Billink binnen? 

Billink levert een betaal­me­thode voor achteraf betalen. Een hele moderne methode waarbij vertrou­wen essen­ti­eel is, dus daar hoort sterke content­mar­ke­ting bij. Toch begon Frank Waagmees­ter, CEO van Billink, te merken dat daar wel héél veel tijd in ging zitten, wat ten koste ging van andere projec­ten. Wat kon ForYou Media daarin betekenen?


Wat was vervolgens het advies voor een logische marketingstrategie?

Na een gesprek tussen Frank en Paul van ForYou Media stelde Paul het volgende voor: 

  1. Social media. Voor de zicht­baar­heid en het vertrouwen.
  2. Blogs. Om kennis uit te dragen en de exper­tise laten zien als het gaat om betaalmethodes.
  3. Succes­ver­ha­len. Positieve ervarin­gen van partners van Billink, om vertrou­wen te wekken dat je finan­ciën in goede handen zijn bij Billink.

Wat zijn de resultaten van deze aanpak?

Omdat de samen­wer­king nog niet lang van de grond is, zijn de effec­ten nog moeilijk te peilen, maar Frank is ontzet­tend te spreken over de inhoud van de content. Belang­rijk is dat Billink onder de aandacht komt en blijft bij mogelijke partnerbedrijven.

Wat zijn de plannen voor de toekomst?

Er zijn nog veel zaken waar we mee aan de slag willen voor Billink. Onlangs hebben we een gesprek gehad over nieuwe ideeën zodat we nog meer onder de aandacht komen bij websho­p­ei­ge­na­ren. Het doel? Billink wil de populair­ste alter­na­tieve betaal­me­thode van Neder­land worden. Daar helpen we graag bij!

En wat is jóúw vraag?

En wat is jóúw vraag?