Met welke vraag kwam Billink binnen?
Billink levert een betaalmethode voor achteraf betalen. Een hele moderne methode waarbij vertrouwen essentieel is, dus daar hoort sterke contentmarketing bij. Toch begon Frank Waagmeester, CEO van Billink, te merken dat daar wel héél veel tijd in ging zitten, wat ten koste ging van andere projecten. Wat kon ForYou Media daarin betekenen?
Wat was vervolgens het advies voor een logische marketingstrategie?
Na een gesprek tussen Frank en Paul van ForYou Media stelde Paul het volgende voor:
- Social media. Voor de zichtbaarheid en het vertrouwen.
- Blogs. Om kennis uit te dragen en de expertise laten zien als het gaat om betaalmethodes.
- Succesverhalen. Positieve ervaringen van partners van Billink, om vertrouwen te wekken dat je financiën in goede handen zijn bij Billink.
Wat zijn de resultaten van deze aanpak?
Omdat de samenwerking nog niet lang van de grond is, zijn de effecten nog moeilijk te peilen, maar Frank is ontzettend te spreken over de inhoud van de content. Belangrijk is dat Billink onder de aandacht komt en blijft bij mogelijke partnerbedrijven.
Wat zijn de plannen voor de toekomst?
Er zijn nog veel zaken waar we mee aan de slag willen voor Billink. Onlangs hebben we een gesprek gehad over nieuwe ideeën zodat we nog meer onder de aandacht komen bij webshopeigenaren. Het doel? Billink wil de populairste alternatieve betaalmethode van Nederland worden. Daar helpen we graag bij!