Stellingen, dilemma’s & confrontaties

Je bent niet bang om kritisch aan de tand gevoeld te worden, als het betekent dat hier ook prikke­lende, boeiende content uit voort­komt voor op je social media kanalen… toch? Met stellin­gen, dilemma’s en confron­ta­ties deel je jouw exper­tise op LinkedIn, met de gelegen­heid om je zakelijke netwerk uit te breiden. 

Het belang van stellingen, dilemma’s & confrontaties 

De top 3 redenen waarom prikke­lende LinkedIn-content zo belang­rijk is: 

  1. Waarde­ring. LinkedIn prefe­reert content waar veel inter­ac­tie mee is. Zoals een sterk punt, of een goed uitge­dachte mening.
  2. Authen­ti­ci­teit. Laat je persoon­lijk­heid en achter­grond doorsche­me­ren. Mensen werken graag met mensen. 
  3. Inhoud. LinkedIn is hét platform voor inhou­de­lijke discus­sies en het delen van zakelijke kennis. 

Uitdagend én uniek 

LinkedIn wordt vaak gezien als het zakelijke broer­tje van de social media platforms, maar de laatste jaren toont het zich als het ideale platform om zakelijke connec­ties te verga­ren, kennis op te doen of interes­sante, vakin­hou­de­lijke kennis te delen. Daarbij komt wel dat LinkedIn ook tekst­af­han­ke­lij­ker is dan andere social media. Een goede, prikke­lende tekst is daarom essentieel. 

Plan nu een afspraak voor een persoon­lijk advies.

Waarom is content op LinkedIn relevant? 

Wat staat jou te wachten? 

Door je stellingen, dilemma’s & confrontaties aan ons over te laten krijg je content die: 

  • Je doelgroep prikkelt
  • Jouw kennis uitdraagt 
  • Past bij jouw imago
  • Uniek is in zijn soort
Katja TranKatja Tran
14:01 06 Jun 24
Ik heb een prettige ervaring meege­maakt. Ik heb contact gehad met Sharif, die meteen aan de slag ging. Hij creëerde ook een fijne, vrien­de­lijke sfeer, waardoor je je welkom voelt. Hij denkt mee en komt met leuke oplos­sin­gen die goed aanslui­ten bij het budget en de wensen. Het is echt een media­be­drijf dat FouYou is. Zeker een aanra­der zowel voor starters als pro!
Wemeltje EisingWemel­tje Eising
16:16 22 Apr 24
Mijn doelgroep herkent mijn praktijk in het door For You ontwor­pen logo volledig.
Voor onze publis­hing-afdeling plaat­sen wij graag artike­len bij ForYou Media. De commu­ni­ca­tie is fijn en de redac­tie is altijd zeer adequaat en leveren een snelle service. We kijken uit naar meerdere samenwerkingen!
Paul CarabainPaul Carabain
20:36 08 Feb 24
Meer succes en meer gemak. Meeden­kend, creatief, behulp­zaam en altijd goede kwali­teit. Al zeg ik het zelf 😉
Johanette BeereboomJohanette Beere­boom
09:28 08 Feb 24
Fijne samen­wer­king met ieder­een van For You. Er is een goede SEO ontstaan waardoor we ook over de grens worden gevonden.
Iris ElyseIris Elyse
11:02 21 Sep 23
Ik werk nu 8 jaar met plezier samen met ForYou Media.Ik ben erg tevre­den over de diensten van ForYou, ze denken graag met je mee en ze maken er ook geen probleem van om flexi­bel te zijn. ForYou begrijpt welke kant ik op wil, het valt me op dat ze me goede vragen stellen om mijn visie te leren en er ook echt iets mee doen. Ik ben blij met ForYou:))
Na met vele bureaus te hebben samen­ge­werkt, kwamen we in contact met For you! Wat een verschil.We hebben voor het eerst het gevoel dat we echt begre­pen worden. Dat onze stijl direct goed is neerge­zet. De commu­ni­ca­tie is fijn en we mogen altijd van alles vragen.Dit bedrijf heeft dezelfde gastvrij­heid, servi­ce­ge­richt­heid die wij ook graag willen uitstra­len. Dan spreek je dezelfde taal en gaat het als vanzelf. Wij zijn super blij met de samenwerking.
Theo de KruijfTheo de Kruijf
20:39 04 Sep 23
Bij ForYou Media mijn volle­dige visuele identi­teit laten ontwik­ke­len. Erg fijne samen­wer­king en super tevre­den met het resul­taat. Kom hier zeker terug!
Rémon BloembergRémon Bloem­berg
08:39 22 Aug 23
ForYou Media heeft ons gehol­pen om onze blogar­ti­ke­len en social media kanalen naar een hoger niveau te tillen. Ze bieden kwali­ta­tief goede servi­ces voor een nette prijs en leveren kwali­ta­tief goed werk. Een aanra­der als je je eerste stappen in content­mar­ke­ting en social media zet!
Frank WaagmeesterFrank Waagmees­ter
08:30 07 Aug 23
Top bedrijf voor content creatie! Creatief, snel, prima kwali­teit en duide­lijk in de communicatie.
Francis de RuiterFrancis de Ruiter
16:34 21 Jun 23
Al enige tijd versche­nen er artike­len van mijn bedrijf in de foryou magazine. Ik was zo tevre­den dat ik maar wat graag de inrich­ting en onder­houd van mijn website aan het team over wilde laten. En wat ben ik blij met de samen­wer­king en het resul­taat. Ik heb zin in wat er nog gaat komen aan artike­len op mijn eigen website.
Reina LootsReina Loots
13:35 06 Apr 23
Wij werken nog niet zolang samen met ForYou­Me­dia, maar nu al fijn hoe zij meeden­ken, stimu­le­ren en advise­ren. Erg prettig!!
wike de Klerkwike de Klerk
20:17 17 Feb 23
Een fijne samen­wer­king waarbij we soms beurte­lings de artike­len schrij­ven. For You zoekt er passende foto’s bij zodat de lezers een goede indruk krijgen van wat mijn werk inhoudt en welke waarde het heeft voor mijn cliënten.
Marco OudshoornMarco Oudshoorn
06:43 09 Feb 23
Werk nu een tijd Samen met ForYou Media, wat een top bedrijf! super goede commu­ni­ca­tie en komen met leuke ideeën. Kan het ieder­een aanra­den om met hun samen te werken.
Lorette LaumansLorette Laumans
15:25 27 Jan 23
ForYou­Me­dia heeft afgelo­pen jaren goede content gemaakt voor mij toen ik marke­ting manager was bij CDC Complete Tandzorg. Hele fijne samen­wer­king gehad met Mariëlle en haar collega’s.
Annelies NijmanAnnelies Nijman
09:10 22 Dec 22
Door ForYou is de wereld voor mijn praktijk openge­gaan. Het contact met het team van ForYou is erg prettig. Het team luistert naar wie je bent en welke doelen je nastreeft. Het team gaat daarmee zorgvul­dig mee aan de slag en maakt er iets passends van wat bij je doelgroe­pen past. Commu­ni­ca­tie ten voeten uit!Annelies van Ways of Healing
Sigrid LofSigrid Lof
08:39 18 Nov 22
Fijn bedrijf om te werken. Ieder­een heeft passie voor, en vaardig­heid in, hun werkge­bied en voert dit door naar elke opdracht­ge­ver, om keer op keer tot prach­tige resul­ta­ten te komen.
Caro MiddelCaro Middel
01:25 13 Aug 22
Goed advies ontvan­gen! Zeer klantvriendelijk!
Lisette TiggelavenLisette Tigge­la­ven
08:28 23 May 22
Het eerste magazi­ne­ar­ti­kel was een schot in de roos: er zijn 3 of 4 klanten door gekomen die direct een serie behan­de­lin­gen in gingen. Toen ben ik een langere samen­wer­king aange­gaan. Voor ieder artikel kreeg ik minstens 1 cliënt die refereerde aan het blad. Elke publi­ca­tie levert mij klanten op.– Lisette Tigge­la­ven, Reflexo­lo­gie­prak­tijk Lisette
js_loader

Stellingen, dilemma’s & confrontaties 

Je bent niet bang om kritisch aan de tand gevoeld te worden, als het betekent dat hier ook prikke­lende, boeiende content uit voort­komt voor op je social media kanalen… toch? Met stellin­gen, dilemma’s en confron­ta­ties deel je jouw exper­tise op LinkedIn, met de gelegen­heid om je zakelijke netwerk uit te breiden. 

Het belang van stellingen, dilemma’s & confrontaties 

De top 3 redenen waarom prikke­lende LinkedIn-content zo belang­rijk is: 

  1. Waarde­ring. LinkedIn prefe­reert content waar veel inter­ac­tie mee is. Zoals een sterk punt, of een goed uitge­dachte mening.
  2. Authen­ti­ci­teit. Laat je persoon­lijk­heid en achter­grond doorsche­me­ren. Mensen werken graag met mensen. 
  3. Inhoud. LinkedIn is hét platform voor inhou­de­lijke discus­sies en het delen van zakelijke kennis. 

Uitdagend én uniek

Plan nu een afspraak voor een persoon­lijk advies.

Waarom is content op LinkedIn relevant? 

Wat kun jij verwachten?

Door je stellingen, dilemma’s & confrontaties aan ons over te laten krijg je content die:

  • Je doelgroep prikkelt
  • Jouw kennis uitdraagt 
  • Past bij jouw imago
  • Uniek is in zijn soort
Katja TranKatja Tran
14:01 06 Jun 24
Ik heb een prettige ervaring meege­maakt. Ik heb contact gehad met Sharif, die meteen aan de slag ging. Hij creëerde ook een fijne, vrien­de­lijke sfeer, waardoor je je welkom voelt. Hij denkt mee en komt met leuke oplos­sin­gen die goed aanslui­ten bij het budget en de wensen. Het is echt een media­be­drijf dat FouYou is. Zeker een aanra­der zowel voor starters als pro!
Wemeltje EisingWemel­tje Eising
16:16 22 Apr 24
Mijn doelgroep herkent mijn praktijk in het door For You ontwor­pen logo volledig.
Voor onze publis­hing-afdeling plaat­sen wij graag artike­len bij ForYou Media. De commu­ni­ca­tie is fijn en de redac­tie is altijd zeer adequaat en leveren een snelle service. We kijken uit naar meerdere samenwerkingen!
Paul CarabainPaul Carabain
20:36 08 Feb 24
Meer succes en meer gemak. Meeden­kend, creatief, behulp­zaam en altijd goede kwali­teit. Al zeg ik het zelf 😉
Johanette BeereboomJohanette Beere­boom
09:28 08 Feb 24
Fijne samen­wer­king met ieder­een van For You. Er is een goede SEO ontstaan waardoor we ook over de grens worden gevonden.
Iris ElyseIris Elyse
11:02 21 Sep 23
Ik werk nu 8 jaar met plezier samen met ForYou Media.Ik ben erg tevre­den over de diensten van ForYou, ze denken graag met je mee en ze maken er ook geen probleem van om flexi­bel te zijn. ForYou begrijpt welke kant ik op wil, het valt me op dat ze me goede vragen stellen om mijn visie te leren en er ook echt iets mee doen. Ik ben blij met ForYou:))
Na met vele bureaus te hebben samen­ge­werkt, kwamen we in contact met For you! Wat een verschil.We hebben voor het eerst het gevoel dat we echt begre­pen worden. Dat onze stijl direct goed is neerge­zet. De commu­ni­ca­tie is fijn en we mogen altijd van alles vragen.Dit bedrijf heeft dezelfde gastvrij­heid, servi­ce­ge­richt­heid die wij ook graag willen uitstra­len. Dan spreek je dezelfde taal en gaat het als vanzelf. Wij zijn super blij met de samenwerking.
Theo de KruijfTheo de Kruijf
20:39 04 Sep 23
Bij ForYou Media mijn volle­dige visuele identi­teit laten ontwik­ke­len. Erg fijne samen­wer­king en super tevre­den met het resul­taat. Kom hier zeker terug!
Rémon BloembergRémon Bloem­berg
08:39 22 Aug 23
ForYou Media heeft ons gehol­pen om onze blogar­ti­ke­len en social media kanalen naar een hoger niveau te tillen. Ze bieden kwali­ta­tief goede servi­ces voor een nette prijs en leveren kwali­ta­tief goed werk. Een aanra­der als je je eerste stappen in content­mar­ke­ting en social media zet!
Frank WaagmeesterFrank Waagmees­ter
08:30 07 Aug 23
Top bedrijf voor content creatie! Creatief, snel, prima kwali­teit en duide­lijk in de communicatie.
Francis de RuiterFrancis de Ruiter
16:34 21 Jun 23
Al enige tijd versche­nen er artike­len van mijn bedrijf in de foryou magazine. Ik was zo tevre­den dat ik maar wat graag de inrich­ting en onder­houd van mijn website aan het team over wilde laten. En wat ben ik blij met de samen­wer­king en het resul­taat. Ik heb zin in wat er nog gaat komen aan artike­len op mijn eigen website.
Reina LootsReina Loots
13:35 06 Apr 23
Wij werken nog niet zolang samen met ForYou­Me­dia, maar nu al fijn hoe zij meeden­ken, stimu­le­ren en advise­ren. Erg prettig!!
wike de Klerkwike de Klerk
20:17 17 Feb 23
Een fijne samen­wer­king waarbij we soms beurte­lings de artike­len schrij­ven. For You zoekt er passende foto’s bij zodat de lezers een goede indruk krijgen van wat mijn werk inhoudt en welke waarde het heeft voor mijn cliënten.
Marco OudshoornMarco Oudshoorn
06:43 09 Feb 23
Werk nu een tijd Samen met ForYou Media, wat een top bedrijf! super goede commu­ni­ca­tie en komen met leuke ideeën. Kan het ieder­een aanra­den om met hun samen te werken.
Lorette LaumansLorette Laumans
15:25 27 Jan 23
ForYou­Me­dia heeft afgelo­pen jaren goede content gemaakt voor mij toen ik marke­ting manager was bij CDC Complete Tandzorg. Hele fijne samen­wer­king gehad met Mariëlle en haar collega’s.
Annelies NijmanAnnelies Nijman
09:10 22 Dec 22
Door ForYou is de wereld voor mijn praktijk openge­gaan. Het contact met het team van ForYou is erg prettig. Het team luistert naar wie je bent en welke doelen je nastreeft. Het team gaat daarmee zorgvul­dig mee aan de slag en maakt er iets passends van wat bij je doelgroe­pen past. Commu­ni­ca­tie ten voeten uit!Annelies van Ways of Healing
Sigrid LofSigrid Lof
08:39 18 Nov 22
Fijn bedrijf om te werken. Ieder­een heeft passie voor, en vaardig­heid in, hun werkge­bied en voert dit door naar elke opdracht­ge­ver, om keer op keer tot prach­tige resul­ta­ten te komen.
Caro MiddelCaro Middel
01:25 13 Aug 22
Goed advies ontvan­gen! Zeer klantvriendelijk!
Lisette TiggelavenLisette Tigge­la­ven
08:28 23 May 22
Het eerste magazi­ne­ar­ti­kel was een schot in de roos: er zijn 3 of 4 klanten door gekomen die direct een serie behan­de­lin­gen in gingen. Toen ben ik een langere samen­wer­king aange­gaan. Voor ieder artikel kreeg ik minstens 1 cliënt die refereerde aan het blad. Elke publi­ca­tie levert mij klanten op.– Lisette Tigge­la­ven, Reflexo­lo­gie­prak­tijk Lisette
js_loader