De marketing specialist voor jouw onderneming
Het belang van marketing is in de afgelopen decennia flink groter geworden. Er zijn tegenwoordig veel meer kanalen om onder de aandacht van (potentiële) klanten te komen en te blijven. Het is dus van belang dat jij als ondernemer opvalt, en dat doe je door de juiste marketing. Wat is verstandig om te doen? Laat je helpen door een marketing specialist!
Een goede website
De basis van een goede marketing is het hebben van een goede website. Dat is een aantrekkelijk uitziende website met teksten die goed gevonden worden in zoekmachines. Een website met goed gekozen afbeeldingen, waarvan de pagina’s snel laden en die goed te bekijken is op mobiele telefoons. Is dit allemaal niet in orde, dan bestaat de kans dat je huidige klanten verliest en dat je potentiële nieuwe klanten misloopt.
Blogartikelen
Een goede manier om aan marketing te doen, is door het regelmatig laten verschijnen van blogartikelen op je website. In zo’n blogartikel kun je dieper ingaan op (onderdelen van) je bedrijf, of een persoonlijk verhaal vertellen. Nog een voordeel van blogartikelen: Google waardeert het als er regelmatig nieuwe content op een site geplaatst wordt, in de vorm van een hoger zoekresultaat. Dat is ook zeker iets om rekening mee te houden.
Sociale media
Sociale media zijn niet alleen een handig communicatiemiddel voor particulieren. Ze zijn ook nuttig voor bedrijven. Dan hebben we het niet alleen over tijdlijnberichten op Facebook of Instagram, maar ook over advertentiecampagnes op deze platforms. Met een gerichte campagne kom je onder de aandacht van veel potentiële nieuwe klanten.
Nieuwsbrief
Een andere manier van marketing is via e‑mail, in de vorm van een nieuwsbrief. Zo’n nieuwsbrief is een mooie manier om huidige klanten op de hoogte te houden van nieuwtjes rond je onderneming. Ook kun je er speciale acties en aanbiedingen in kwijt, en achtergrondinformatie over bijvoorbeeld jezelf of je team. Een regelmatig verschijnende nieuwsbrief kan een nuttig element zijn in je marketingmix.
De basis van een goede marketing is een goede website
Drukwerk
Ook al zijn tegenwoordig digitale media niet meer weg te denken, ook ‘ouderwetse’ media als drukwerk kunnen nog steeds een geschikt middel zijn. Denk aan flyers, folders en advertenties in kranten. En mogelijk is een eigen magazine iets voor jouw onderneming. Met een eigen magazine geef je je klanten een cadeautje waarin de lezer van alles te weten komt over jouw bedrijf.
Logo en huisstijl
Een belangrijk onderdeel van je marketing is je visuele uitstraling. Een goed gekozen logo en bijvoorbeeld kleuren en lettertypen zijn uiterst belangrijk voor de herkenning en voor je imago. Denk je dat jouw logo en huisstijl niet uitstralen wat je zou willen uitstralen? Dan is het aan te raden om hierover in gesprek te gaan met een marketing specialist. Dus met ons!
Marketing specialist
Wij kunnen, als marketing specialist, een plan op maat voor jou maken. En daarbij kunnen we alle kanalen inzetten die hierboven genoemd zijn. Uitgangspunt is natuurlijk wat jij wilt bereiken. Dat doel of die doelen bespreken we met je, en vervolgens krijg je advies over de vormen van marketing die we beste kunnen inzetten. En wanneer je akkoord gaat met ons voorstel, gaan we direct voor je aan de slag.
Teksten en vormgeving
Als specialist in marketing kunnen we alles voor je verzorgen, van het schrijven van teksten tot aan vormgeving en fotografie. We kunnen een nieuwe website voor je maken, we kunnen campagnes voor je instellen en de resultaten analyseren en met je bespreken. Wat je wensen rond marketing ook zijn: bij ons vind je alles onder één dak!
Ja, ik wil meer weten!
Ben je op zoek naar een marketing specialist? Dan ontmoeten we je graag! Laat je gegevens achter en we nemen snel contact met je op.
Ja, ik ben benieuwd!
Dan willen we je graag ontmoeten! Laat hier je gegevens achter, dan nemen we snel contact met je op.