Met welke vraag kwam Lootskliniek binnen? 

Bij Loots­kli­niek sprong direct de vonk over toen ze het ForYou Magazine zagen. Daar wilden zij ook in! Sharif trok eropuit richting Reeuwijk en ging met Miriam en Noortje in gesprek over de struc­tu­rele commu­ni­ca­tie vanuit de kliniek. Loots­kli­niek is een derma­to­lo­gi­sche kliniek en helpt mensen met verschil­lende huidaan­doe­nin­gen. De kliniek trekt veel nieuwe cliën­ten en omdat zij op doorver­wij­zing komen lijkt marke­ting misschien overbo­dig, maar het tegen­over­ge­stelde is waar!


Wat was vervolgens het advies voor een logische marketingstrategie?

Tijdens het gesprek kwamen Miriam, Noortje en Sharif tot de conclu­sie dat het goed is om eerst de social media kanalen te updaten en daarop actief te gaan posten. Er is tenslotte zoveel te vertel­len over huidaan­doe­nin­gen! Dit doen we zowel op de tijdlijn van de bekende social media kanalen als middels campag­nes om de naams­be­kend­heid te vergroten.

Wat zijn de resultaten van deze aanpak?

Noortje was erg gehol­pen met deze onder­steu­ning, omdat dit weer tijd scheelt in de dagelijkse werkzaam­he­den en Miriam merkt als derma­to­loog dat steeds meer cliën­ten de weg weten te vinden naar Lootskliniek.

Wat zijn de plannen voor de toekomst?

Nu we al ruim een halfjaar samen­wer­ken, hebben we aanzien­lijk vertrou­wen in elkaar opgebouwd, en daarom hebben we beslo­ten om onze samen­wer­king uit te breiden. De socials blijven, maar we zijn ook bezig met een nieuwe website en met SEO om de website goed vindbaar te maken, aange­zien Loots­kli­niek nog niet lang bestaat: nu ruim een jaar. Wellicht komen er nog leuke uitbrei­din­gen aan in diensten vanuit zowel Loots­kli­niek als ForYou Media!

Loots Kliniek

En wat is jóúw vraag?

En wat is jóúw vraag?