Met welke vraag kwam KaakmeesterZ binnen?

Kaakmees­terZ kwam door middel van een advies­ge­sprek binnen. Het bedrijf was net gestart en wilde in contact komen met tandart­sen voor de MeesterZ­klas die ze gingen organi­se­ren, waarin Frank de hoofd­spre­ker was. Maar hoe bereik je die tandart­sen, en nog belang­rij­ker: hoe zorg je dat ze naar de MeesterZ­klas wilden komen? Daar gingen we bij ForYou Media op broeden.


Wat was het advies dat wij gegeven hebben?

Door middel van flyers en nieuws­brie­ven gingen we met Kaakmees­terZ aan de slag om op de radar te komen van tandart­sen. Deze werden door de vormge­vers van ForYou Media aantrek­ke­lijk gemaakt. Met een aantrek­ke­lijke uitno­di­ging werden tandart­sen boven­dien persoon­lijk benaderd. Gaaf!

Wat zijn de resultaten van deze aanpak?

Nadat het publiek was getrok­ken voor de MeesterZ­klas en de master­class een waar succes bleek, gingen we bouwen aan het verder helpen groeien van het bedrijf. Met een nieuwe website, social media tijdlijn­be­rich­ten en blogs. Naar veel tevre­den­heid van Kaakmees­terZ! Dit met als doel om Kaakmees­terZ verder te laten groeien, meer profes­si­o­nals aan te trekken en om Kaakmees­terZ een kaakchi­rur­gisch centrum te laten worden. Daarom zijn we nu ook gestart met SEO en social promo­tie, voor een verbe­terde zicht­baar­heid en een profes­si­o­nele uitstraling.

KaakmeesterZ

En wat is jóúw vraag?

En wat is jóúw vraag?