Met welke vraag kwam KaakmeesterZ binnen?
KaakmeesterZ kwam door middel van een adviesgesprek binnen. Het bedrijf was net gestart en wilde in contact komen met tandartsen voor de MeesterZklas die ze gingen organiseren, waarin Frank de hoofdspreker was. Maar hoe bereik je die tandartsen, en nog belangrijker: hoe zorg je dat ze naar de MeesterZklas wilden komen? Daar gingen we bij ForYou Media op broeden.
Wat was het advies dat wij gegeven hebben?
Door middel van flyers en nieuwsbrieven gingen we met KaakmeesterZ aan de slag om op de radar te komen van tandartsen. Deze werden door de vormgevers van ForYou Media aantrekkelijk gemaakt. Met een aantrekkelijke uitnodiging werden tandartsen bovendien persoonlijk benaderd. Gaaf!
Wat zijn de resultaten van deze aanpak?
Nadat het publiek was getrokken voor de MeesterZklas en de masterclass een waar succes bleek, gingen we bouwen aan het verder helpen groeien van het bedrijf. Met een nieuwe website, social media tijdlijnberichten en blogs. Naar veel tevredenheid van KaakmeesterZ! Dit met als doel om KaakmeesterZ verder te laten groeien, meer professionals aan te trekken en om KaakmeesterZ een kaakchirurgisch centrum te laten worden. Daarom zijn we nu ook gestart met SEO en social promotie, voor een verbeterde zichtbaarheid en een professionele uitstraling.