Met welke vraag kwam Uitvaartzorg Boerhaave binnen?
Uitvaarzorg Boerhaave staat al vele jaren ten dienst van nabestaanden, voor het verzorgen van een prachtige uitvaart voor hun geliefde. Dit gaat te allen tijde gepaard met persoonlijke aandacht, vergaande zorg en professionele inzichten. Een uitvaart kun je tenslotte maar één keer goeddoen. Na een jarenlange samenwerking in het ForYou Magazine intensiveerde deze in 2019–2020, met een uitbreiding van social media en blogartikelen.


Wat was vervolgens het advies voor een logische marketingstrategie?
Uitvaarzorg Boerhaave staat al vele jaren ten dienst van nabestaanden, voor het verzorgen van een prachtige uitvaart voor hun geliefde. Dit gaat te allen tijde gepaard met persoonlijke aandacht, vergaande zorg en professionele inzichten. Een uitvaart kun je tenslotte maar één keer goeddoen. Na een jarenlange samenwerking in het ForYou Magazine intensiveerde deze in 2019–2020, met een uitbreiding van social media en blogartikelen.

Wat zijn de resultaten van deze aanpak?
Met behulp van fysiek materiaal, zoals beursmateriaal en flyer, kreeg Boerhaave mooie reacties van mensen, en bleek dit een nuttig ingangetje om over de dood in gesprek te gaan, iets wat voor veel mensen nog steeds een lastige onderneming blijkt. Daarnaast geeft de website een hoger organisch zoekgebruik weer en is er meer interactie met de socials. Oftewel, de naamsbekendheid groeit. Goede vooruitzichten, zodat Uitvaartzorg Boerhaave steeds vaker de keuze wordt voor het verzorgen van uitvaarten.







