Uitvaartzorg Boerhaave

Uitvaartzorg Boerhaave

Met welke vraag kwam Uitvaartzorg Boerhaave binnen? 

Uitvaar­zorg Boerhaave staat al vele jaren ten dienst van nabestaan­den, voor het verzor­gen van een prach­tige uitvaart voor hun geliefde. Dit gaat te allen tijde gepaard met persoon­lijke aandacht, vergaande zorg en profes­si­o­nele inzich­ten. Een uitvaart kun je tenslotte maar één keer goeddoen. Na een jaren­lange samen­wer­king in het ForYou Magazine inten­si­veerde deze in 2019–2020, met een uitbrei­ding van social media en blogartikelen.

Wat was vervolgens het advies voor een logische marketingstrategie?

Uitvaar­zorg Boerhaave staat al vele jaren ten dienst van nabestaan­den, voor het verzor­gen van een prach­tige uitvaart voor hun geliefde. Dit gaat te allen tijde gepaard met persoon­lijke aandacht, vergaande zorg en profes­si­o­nele inzich­ten. Een uitvaart kun je tenslotte maar één keer goeddoen. Na een jaren­lange samen­wer­king in het ForYou Magazine inten­si­veerde deze in 2019–2020, met een uitbrei­ding van social media en blogartikelen.

Joyce vertelt over ForYou Media

‘ForYou Media slaagt erin om de kernboodschap helder en treffend over te brengen’

Joyce Nijholt — Uitvaart­zorg Boerhaave

Wat zijn de resultaten van deze aanpak?

Met behulp van fysiek materi­aal, zoals beurs­ma­te­ri­aal en flyer, kreeg Boerhaave mooie reacties van mensen, en bleek dit een nuttig ingan­ge­tje om over de dood in gesprek te gaan, iets wat voor veel mensen nog steeds een lastige onder­ne­ming blijkt. Daarnaast geeft de website een hoger organisch zoekge­bruik weer en is er meer inter­ac­tie met de socials. Oftewel, de naams­be­kend­heid groeit. Goede vooruit­zich­ten, zodat Uitvaart­zorg Boerhaave steeds vaker de keuze wordt voor het verzor­gen van uitvaarten.

En wat is jóúw vraag?

En wat is jóúw vraag?