Casus Sikkenk Haarspecialisten
Zeg je haarwerk, dan zeg je Sikkenk Haarspecialisten. De eerste kennismaking was voor de ForYou Magazine oncologiespecial, waarin we het verhaal van Sikkenk uitlichtten. Vanuit daar ontstond een jarenlange samenwerking aan magazineartikelen: van interviews tot informatieve artikelen en prachtige ervaringsverhalen. Dick van Sikkenk Haarspecialisten wist dat er meer mogelijk was en zo kwam hij met onze marketingspecialisten Sharif en Mariëlle in gesprek. Wij maakten een voorbeeld voor de website en socials en voor Dick was het in een keer raak. We zaten op een lijn: de content moest verzorgend zijn. Als een warm bad.


Wat was het advies dat wij gegeven hebben?
Het vervolgadvies was een nieuwe website, social media campagnes, tijdlijnberichten en blogartikelen. Het volledige plaatje kwam onder ons dak, zodat er een lijn zou komen in alle communicatie vanuit Sikkenk Haarspecialisten. Daar konden we wat mee. Een mooie website met zachtblauwe kleuren en socials die daar als puzzelstukken in klikten.








Wat zijn de resultaten van deze aanpak?
In de uitstraling van Sikkenk Haarspecialisten kwam binnen korte tijd meer synergie. De socials en website zijn meer gestroomlijnd dan ooit.
Wat brengt de toekomst?
Gezamenlijk gaan we kijken hoe we nóg meer mensen kunnen helpen en hoe we de mensen die hulp nodig hebben bij haarverlies, kunnen bereiken met consistentie in de uitingen.
