Casus MCZ
Voor MCZ, een centrum voor gezond en klachtenvrij bewegen, hebben we eerder artikelen in het ForYou Magazine gemaakt. Recentelijk nam Annemarie van MCZ contact met ons op omdat ze op zoek waren naar een bedrijf dat een nieuwe website voor hen kon maken, en onze naam was voor hen bekend. Natuurlijk konden wij aan haar verzoek om een website te maken voldoen.


Wat was vervolgens het advies voor een logische marketingstrategie?
Eenmaal in gesprek met marketingcommunicatieadviseurs Paul en Mariëlle sprak Annemarie de wens voor meer naamsbekendheid en een betere vindbaarheid uit. Daarom kwamen we met het volgende advies:
- Eerst starten met de nieuwe website. Online specialist Aurora droeg er zorg voor dat deze logisch en goed ingevuld werd
- Samen met tekstschrijver Amarenske vulden we deze website op een outside in manier op
- …en maken we blogs, met inhoudelijke onderwerpen, die de website vindbaarder, aantrekkelijk en interessant maken.








Wat zijn de resultaten van deze aanpak?
Het resultaat is een fonkelnieuwe website, waarvoor alle teksten, in samenwerking met MCZ, op een outside in manier geschreven zijn. Doordat de site langzamerhand gevuld wordt, blijven we werken aan vindbaarheid.
Wat brengt de toekomst?
Samen gaan we ervoor zorgen dat MCZ nog beter zichtbaar en vindbaar wordt. Juist door de naamsbekendheid te vergroten, zullen meer mensen hun weg naar deze praktijk weten te vinden.
