Met welke vraag kwam VRIS Kappers binnen?
VRIS Kappers is meer dan een kapper. Ze nemen er de tijd voor jouw wensen, zodat jij als een nieuw persoon het pand verlaat. Moniek besloot eens een belletje te wagen aan VRIS Kappers: hadden ze ook belangstelling in een uiting in het ForYou Magazine? Die belangstelling was er! Met een artikel over haarverlies betrad VRIS Kappers het ForYou Magazine. Eruit verdwenen zijn ze daarna nooit meer.
Wat was ons advies voor de marketingstrategie?
Naar aanleiding van de magazineartikelen kwam Marijke van VRIS met Sharif aan de praat en kwam het plan op tafel om de website, socials en blog aan te pakken. Daar gingen we mee aan de slag! Tijdens de coronacrisis kwam de kappersspecialist langere tijd stil te liggen, maar dat betekende natuurlijk niet dat de marketing stil hoefde te staan. Wij zette voor VRIS een webshop op, om losse producten te gaan verkopen.








Wat zijn de resultaten?
Eenheid in communicatie, een duidelijk aanspreekpunt en meer tijd om te doen wat ze leuk vindt: Marijke heeft haar partner in ons gevonden. De zaken gaan goed en ze heeft het bijna té druk. Voor knippen en kleuren word ze goed gevonden in Krommenie en omstreken.
Wat brengt de toekomst?
We zijn niet lang geleden begonnen met SEA om de webshop beter vindbaar en zichtbaar te maken. Marijke wil hier graag de focus op leggen, om bepaalde haarproducten breder toegankelijk te maken. Bovendien zijn we recent samen druk in de weer gegaan met verschillende producten en strategieën om VRIS’ twintigjarig bestaan volop te vieren. Het grotere plaatje? Elkaar blijven vinden op gebied van marketingcommunicatie en VRIS Kappers én hun webshop tot een nog groter succes te maken.
