Met welke vraag kwam VRIS Kappers binnen?

VRIS Kappers is meer dan een kapper. Ze nemen er de tijd voor jouw wensen, zodat jij als een nieuw persoon het pand verlaat. Moniek besloot eens een belle­tje te wagen aan VRIS Kappers: hadden ze ook belang­stel­ling in een uiting in het ForYou Magazine? Die belang­stel­ling was er! Met een artikel over haarver­lies betrad VRIS Kappers het ForYou Magazine. Eruit verdwe­nen zijn ze daarna nooit meer.


Wat was ons advies voor de marketingstrategie?

Naar aanlei­ding van de magazi­ne­ar­ti­ke­len kwam Marijke van VRIS met Sharif aan de praat en kwam het plan op tafel om de website, socials en blog aan te pakken. Daar gingen we mee aan de slag! Tijdens de corona­cri­sis kwam de kappers­spe­ci­a­list langere tijd stil te liggen, maar dat betekende natuur­lijk niet dat de marke­ting stil hoefde te staan. Wij zette voor VRIS een webshop op, om losse produc­ten te gaan verkopen.

Wat zijn de resultaten?

Eenheid in commu­ni­ca­tie, een duide­lijk aanspreek­punt en meer tijd om te doen wat ze leuk vindt: Marijke heeft haar partner in ons gevon­den. De zaken gaan goed en ze heeft het bijna té druk. Voor knippen en kleuren word ze goed gevon­den in Kromme­nie en omstreken.

Wat brengt de toekomst?

We zijn niet lang geleden begon­nen met SEA om de webshop beter vindbaar en zicht­baar te maken. Marijke wil hier graag de focus op leggen, om bepaalde haarpro­duc­ten breder toegan­ke­lijk te maken. Boven­dien zijn we recent samen druk in de weer gegaan met verschil­lende produc­ten en strate­gieën om VRIS’ twintig­ja­rig bestaan volop te vieren. Het grotere plaatje? Elkaar blijven vinden op gebied van marke­ting­com­mu­ni­ca­tie en VRIS Kappers én hun webshop tot een nog groter succes te maken.

En wat is jóúw vraag?

En wat is jóúw vraag?