Verkoopondersteuning
(€595 p.m.)

Verkoopondersteuning

Dit abonne­ment bevat (een selec­tie van) deze onderdelen:

  • Prospect nurtu­ring en opvolging
  • LinkedIn-connec­ties en LinkedIn-connectiebeheer
  • Persoon­lijke outreach via telefoon of chat
  • Scrip­ting met onderzoeksvragen
  • After­care (inclu­sief review verzoek)
medewerker achter een computer

Voor wie?

Onder­ne­mers die nieuwe klanten willen aantrek­ken en hun sales­pro­ces willen optima­li­se­ren, zonder onper­soon­lijke, massale leadge­ne­ra­tie. Dit abonne­ment zorgt voor een warme, directe en persoon­lijke opvol­ging, waardoor relaties met klanten sterker worden en conver­sies verbeteren.

Waarom kiezen voor dit abonnement?

vinkje
Je wilt geen koude, afstan­de­lijke contac­ten, maar een persoon­lijke benade­ring.

vinkje
Je wilt geen tijd verlie­zen met einde­loos bellen, maar juist effici­ënt nieuwe klanten binnen­ha­len.

vinkje
Je wilt (op LinkedIn) niet alleen connec­ties verza­me­len, maar ze ook strate­gisch inzetten.

vinkje
Je wilt niet dat een klant­con­tact stopt na de levering, maar juist langdu­rige relaties opbou­wen met slimme after­care en review-verzoeken.

1. ‎Een persoon­lijk LinkedIn-account: je hebt een actief, persoon­lijk LinkedIn-account nodig waarmee we de outreach kunnen uitvoeren.

2. Je bent zelf verant­woor­de­lijk voor het aanschaf­fen van de volgende tools mét bijbe­ho­rende abonnementen:

  • LinkedIn Sales Naviga­tor Core (voor het maken van leadlijs­ten o.b.v. filters)
  • Dripify met het abonne­ment ‘Advan­ced’ (met dit programma worden de connec­ties en persoon­lijke LinkedIn-berich­ten geauto­ma­ti­seerd verstuurd) 
  • SalesHandy met het abonne­ment ‘Outreach Starter’ 
  • Eigen mailbox waarmee we kunnen mailen vanuit SalesHandy (bijvoor­beeld: welkom@bedrijfx.nl

3. Zodra dit alles is aange­maakt en geacti­veerd, kun je ons de inlog veilig verstu­ren via: ots.ljpc.nl

  • Je levert tijdig input aan wanneer we dit nodig hebben (bijv. tone of voice, doelgroe­p­in­for­ma­tie, eventu­ele voorkeu­ren in messaging).
  • Je bent bereik­baar voor afstem­ming (per mail, telefo­nisch of Whats­App, wat jij prettig vindt).
  • Je bekijkt en keurt content (bijv. bericht­flows of mailse­quen­ces) goed voordat we deze live zetten.
  • Je geeft terug­kop­pe­ling over de kwali­teit van leads en gesprek­ken, zodat we de campag­nes kunnen blijven verbeteren.

  • Volle­dige inrich­ting van alle syste­men (Sales Naviga­tor leadlijs­ten, Dripify-campag­nes, SalesHandy mailsequences).
  • Uitvoe­ren van de dagelijkse outreach, zowel via LinkedIn als via e‑mail.
  • Optima­li­se­ren van de outreach-strate­gie, op basis van resul­ta­ten en jouw feedback.
  • Proac­tieve begelei­ding, advies en aanpas­sin­gen waar nodig.
  • Klant­waar­dige opvol­ging van reacties (binnen de afgespro­ken kaders).

Ons doel is ervoor te zorgen dat jij in contact komt met de juiste doelgroep en uitein­de­lijk kwali­ta­tieve gesprek­ken ontvangt en dat het complete outre­ach­pro­ces je volle­dig uit handen wordt genomen.

ForYou. Meer succes met gemak.