Verkoopondersteuning
(€595 p.m.)
‘Meer leads, betere opvolging en een persoonlijke benadering’
Dit abonnement bevat (een selectie van) deze onderdelen:
- Prospect nurturing en opvolging
- LinkedIn-connecties en LinkedIn-connectiebeheer
- Persoonlijke outreach via telefoon of chat
- Scripting met onderzoeksvragen
- Aftercare (inclusief review verzoek)

Voor wie?
Ondernemers die nieuwe klanten willen aantrekken en hun salesproces willen optimaliseren, zonder onpersoonlijke, massale leadgeneratie. Dit abonnement zorgt voor een warme, directe en persoonlijke opvolging, waardoor relaties met klanten sterker worden en conversies verbeteren.
Waarom kiezen voor dit abonnement?
Je wilt geen koude, afstandelijke contacten, maar een persoonlijke benadering.
Je wilt geen tijd verliezen met eindeloos bellen, maar juist efficiënt nieuwe klanten binnenhalen.
Je wilt (op LinkedIn) niet alleen connecties verzamelen, maar ze ook strategisch inzetten.
Je wilt niet dat een klantcontact stopt na de levering, maar juist langdurige relaties opbouwen met slimme aftercare en review-verzoeken.

Dit mag je verwachten in onze samenwerking
1. Een persoonlijk LinkedIn-account: je hebt een actief, persoonlijk LinkedIn-account nodig waarmee we de outreach kunnen uitvoeren.
2. Je bent zelf verantwoordelijk voor het aanschaffen van de volgende tools mét bijbehorende abonnementen:
- LinkedIn Sales Navigator Core (voor het maken van leadlijsten o.b.v. filters)
- Dripify met het abonnement ‘Advanced’ (met dit programma worden de connecties en persoonlijke LinkedIn-berichten geautomatiseerd verstuurd)
- SalesHandy met het abonnement ‘Outreach Starter’
- Eigen mailbox waarmee we kunnen mailen vanuit SalesHandy (bijvoorbeeld: welkom@bedrijfx.nl
3. Zodra dit alles is aangemaakt en geactiveerd, kun je ons de inlog veilig versturen via: ots.ljpc.nl
- Je levert tijdig input aan wanneer we dit nodig hebben (bijv. tone of voice, doelgroepinformatie, eventuele voorkeuren in messaging).
- Je bent bereikbaar voor afstemming (per mail, telefonisch of WhatsApp, wat jij prettig vindt).
- Je bekijkt en keurt content (bijv. berichtflows of mailsequences) goed voordat we deze live zetten.
- Je geeft terugkoppeling over de kwaliteit van leads en gesprekken, zodat we de campagnes kunnen blijven verbeteren.
- Volledige inrichting van alle systemen (Sales Navigator leadlijsten, Dripify-campagnes, SalesHandy mailsequences).
- Uitvoeren van de dagelijkse outreach, zowel via LinkedIn als via e‑mail.
- Optimaliseren van de outreach-strategie, op basis van resultaten en jouw feedback.
- Proactieve begeleiding, advies en aanpassingen waar nodig.
- Klantwaardige opvolging van reacties (binnen de afgesproken kaders).
Ons doel is ervoor te zorgen dat jij in contact komt met de juiste doelgroep en uiteindelijk kwalitatieve gesprekken ontvangt en dat het complete outreachproces je volledig uit handen wordt genomen.
ForYou. Meer succes met gemak.
Plan een vrijblijvend gesprek en ontdek wat werkt voor jouw bedrijf.
