Met welke vraag kwam Wemeltje Eising binnen?

‘Ik doe wel een keertje mee.’ Met een halve pagina begon het, Heilprak­ti­ker Wemel­tje Eising’s samen­wer­king met ons. In haar werk behan­delt ze licha­me­lijke klach­ten vanuit de wervel­ko­lom en homeo­pa­thie. Na direct resul­taat te zien van de samen­wer­king, beslo­ten we langer te gaan samen­wer­ken en dit doen we inmid­dels al bijna 10 jaar.


Wat was ons advies voor de marketingstrategie?

Wij zagen poten­tie in Wemel­tje haar praktijk, en Wemel­tje in onze marke­ting­com­mu­ni­ca­tie. Na jaren­lang magazi­ne­ar­ti­ke­len te hebben geschre­ven, gingen we ook aan de slag met blogs. Over concen­tra­tie­pro­ble­men, fysieke pijn of stress. Boven­dien pakten we Wemeltje’s social media op, om groter bereik te creëren.

Wat zijn de resultaten?

De samen­wer­king met Wemel­tje is met overtui­ging een succes te noemen. Zonder uitzon­de­ring heeft ze continu een volle praktijk. Is dat een keertje niet het geval, dan hoeft er maar een campagne aange­zet te worden en te promo­ten, en de praktijk zit zo weer vol.

Wat brengt de toekomst?

Natuur­lijk willen we dit vasthou­den en blijven zorgen voor die vaste stroom aan klanten. We gaan nu aan de slag met een vernieuwde uitstra­ling om nog verder te profes­si­o­na­li­se­ren, wat we daarna natuur­lijk ook toe gaan passen in de marketingcommunicatie.

Wemeltje Eising

En wat is jóúw vraag?

En wat is jóúw vraag?