Met welke vraag kwam Wemeltje Eising binnen?
‘Ik doe wel een keertje mee.’ Met een halve pagina begon het, Heilpraktiker Wemeltje Eising’s samenwerking met ons. In haar werk behandelt ze lichamelijke klachten vanuit de wervelkolom en homeopathie. Na direct resultaat te zien van de samenwerking, besloten we langer te gaan samenwerken en dit doen we inmiddels al bijna 10 jaar.
Wat was ons advies voor de marketingstrategie?
Wij zagen potentie in Wemeltje haar praktijk, en Wemeltje in onze marketingcommunicatie. Na jarenlang magazineartikelen te hebben geschreven, gingen we ook aan de slag met blogs. Over concentratieproblemen, fysieke pijn of stress. Bovendien pakten we Wemeltje’s social media op, om groter bereik te creëren.








Wat zijn de resultaten?
De samenwerking met Wemeltje is met overtuiging een succes te noemen. Zonder uitzondering heeft ze continu een volle praktijk. Is dat een keertje niet het geval, dan hoeft er maar een campagne aangezet te worden en te promoten, en de praktijk zit zo weer vol.
Wat brengt de toekomst?
Natuurlijk willen we dit vasthouden en blijven zorgen voor die vaste stroom aan klanten. We gaan nu aan de slag met een vernieuwde uitstraling om nog verder te professionaliseren, wat we daarna natuurlijk ook toe gaan passen in de marketingcommunicatie.
