Met welke vraag kwam Salve Cara binnen?
Astrid, uitvaartverzorgster en eigenaresse van haar bedrijf Salve Cara, was op zoek naar een webdesigner. Na wat online zoeken belde ze verschillende bedrijven, maar met ForYou Media voelde ze gelijk een klik. Sharif legde de werkwijze tot in de puntjes uit, en Astrid merkte dat het goed zat. Er werd namelijk niet vanuit het product gewerkt, maar vanuit haar als persoon.


Wat was vervolgens het advies voor een logische marketingstrategie?
Nu de nieuwe website online is, zijn we ook social media en blogs aan het inzetten om de doelgroep van Astrid te bereiken. Hiervoor wordt geluisterd naar de wensen van Astrid, maar ook volgt ze met regelmaat de adviezen vanuit ForYou Media. Het resultaat hiervan is een prachtige visuele identiteit, door ons vormgegeven, die in alle kanalen van Salve Cara doorklinkt.
Wat zijn de resultaten van deze aanpak?
De website is ondertussen gepubliceerd. Dat het storm gaat lopen, dat weet Astrid zeker. Ook zijn we aangevangen met blogs en social media. Zo bereikt Astrid hopelijk binnenkort zoveel mogelijk geïnteresseerden in de uitvaartzorg van Salve Cara, zodat zij of hun nabestaanden het afscheid krijgen dat ze verdienen.







