Mozaïekgezin

Mozaïekgezin

Met welke vraag kwam Mozaïekgezin  binnen?

Het helpen van samen­ge­stelde gezin­nen met de proble­men waar zij tegen­aan lopen, is de kern van waar Mozaïek­ge­zin om draait. Maar hoe bereik je die gezin­nen? Dat was de hulpvraag waarmee Doméni­que, oprich­ter van Mozaïek­ge­zin binnen­kwam. Oorspron­ke­lijk voor het helpen met het maken van een logo, maar uitein­de­lijk bleek er veel meer achter­weg te komen: de volle­dige identi­teit van Mozaïek­ge­zin moest nog opgebouwd worden. 

Wat was vervolgens het advies voor een logische marketingstrategie?

Adviseur Sharif ging het gesprek aan met Doméni­que en liep met haar door de vervolgstap­pen; wat is het beste stappen­plan voor een begin­nende onder­ne­ming? Belang­rijk voor Doméni­que was dat het persoon­lijke, warme en mense­lijke terug­kwam in alle commu­ni­ca­tie, dat er een bepaalde beleving overge­bracht werd. Eentje die moeilijk in woorden uit te drukken was, maar toch perfect vormge­ge­ven kon worden door ForYou Media.

Doménique vertelt over ForYou Media

‘ForYou Media heeft vorm en kleur gegeven aan mijn wens’

- Doméni­que — Mozaïekgezin

Wat zijn de resultaten van deze aanpak?

De website staat op het punt gepubli­ceerd te worden, maar dat het storm gaat lopen, dat weet Astrid zeker. Daarna vangen we aan met blogs en social media. Zo bereikt Astrid hopelijk binnen­kort zoveel mogelijk geïnte­res­seer­den in de uitvaart­zorg van Salve Cara, zodat zij of hun nabestaan­den het afscheid krijgen dat ze verdienen. 

En wat is jóúw vraag?

En wat is jóúw vraag?