Met welke vraag kwam Mozaïekgezin binnen?
Het helpen van samengestelde gezinnen met de problemen waar zij tegenaan lopen, is de kern van waar Mozaïekgezin om draait. Maar hoe bereik je die gezinnen? Dat was de hulpvraag waarmee Doménique, oprichter van Mozaïekgezin binnenkwam. Oorspronkelijk voor het helpen met het maken van een logo, maar uiteindelijk bleek er veel meer achterweg te komen: de volledige identiteit van Mozaïekgezin moest nog opgebouwd worden.


Wat was vervolgens het advies voor een logische marketingstrategie?
Adviseur Sharif ging het gesprek aan met Doménique en liep met haar door de vervolgstappen; wat is het beste stappenplan voor een beginnende onderneming? Belangrijk voor Doménique was dat het persoonlijke, warme en menselijke terugkwam in alle communicatie, dat er een bepaalde beleving overgebracht werd. Eentje die moeilijk in woorden uit te drukken was, maar toch perfect vormgegeven kon worden door ForYou Media.
Wat zijn de resultaten van deze aanpak?
De website staat op het punt gepubliceerd te worden, maar dat het storm gaat lopen, dat weet Astrid zeker. Daarna vangen we aan met blogs en social media. Zo bereikt Astrid hopelijk binnenkort zoveel mogelijk geïnteresseerden in de uitvaartzorg van Salve Cara, zodat zij of hun nabestaanden het afscheid krijgen dat ze verdienen.



