Met welke vraag kwam Kapsalon Primeur binnen?
Een eigen magazine uitgeven: leuk! Zo dacht het team van Kapsalon Primeur er ook over. De kapsalon was op zoek naar een partner die hier minstens zo enthousiast over was, een partner die hun stijl en identiteit echt begreep én kon doorvertalen naar een gedrukt magazine. Een beetje stoer, een beetje speels en toegankelijk, net als de salon. De partner voor het magazine vonden ze in ForYou Media. Toen het magazine eenmaal van de pers rolde, stopten we niet, maar vroegen we juist: ‘Goed, en wat nu?’
Wat was vervolgens het advies voor een logische marketingstrategie?
De samenwerking werd voortgezet, ditmaal met de creatie van blogartikelen en social media campagnes. De blogs werden makkelijk gevuld met handige tips, boeiende interviews met medewerkers en de laatste trends. Persoonlijk, inhoudelijk contentrijk en innovatief. In de socials lag de kracht in het benadrukken van diensten die Kapsalon Primeur graag wilde benadrukken. Bijvoorbeeld het knippen van gezinnen, en de barber.








Wat zijn de resultaten van deze aanpak?
Hoewel de socials en blogartikelen nog geen jaar lopen, zijn er al mooie resultaten bereikt. De blogpagina van de kapsalon wordt maandelijks aangevuld met boeiende en vermakende blogs. Samen met de socials werken we aan steeds een beetje meer naamsbekendheid en bewustheid van de diensten van Kapsalon Primeur. We zitten op de juiste weg!
