IQ Balance

IQ Balance

Met welke vraag kwam IQ Balance binnen?

Een goed gevulde site met relevante infor­ma­tie. Dat was de eerste wens van Rabea, eigenaar van het wellness­be­drijf IQ Balance. Daarom begon­nen onze redac­teurs met het schrij­ven van blogs. In gesprek met onze redac­tie gaf Rabea aan dat de website en andere commu­ni­ca­ti­eui­tin­gen wel wat meer struc­tuur mochten hebben. Heldere vraag, daar denken we graag in mee. 

Wat was het advies dat wij gegeven hebben? 

In gesprek met Rabea van IQ Balance werd duide­lijk dat ze barstte met ideeën, maar moeite had dit te ordenen. Ons advies? Begin met een merkpo­si­ti­o­ne­ring. Zo breng je duide­lijk in kaart wie IQ Balance nou eigen­lijk is. Naar aanlei­ding daarvan vond een hele vernieu­wing plaat­sen: een nieuw logo, dat direct aanspreekt. Een spran­ke­lende website, die overzich­te­lijk en gemak­ke­lijk te navige­ren is en regel­ma­tig geopti­ma­li­seerd wordt conform ons SEO-abonne­ment. Maande­lijkse nieuws­brie­ven, met de nieuw­ste updates en vernieu­win­gen. Maar ook social media campag­nes, om de servi­ces en identi­teit van IQ Balance in kaart te brengen. Inmid­dels is de samen­wer­king uitge­bloeid tot een mooi pakket, met eenheid in uitstra­ling, struc­tuur en outside-in communicatie.

Wat zijn de resultaten van deze aanpak?

De reacties die Rabea krijgt zijn lovend, zegt Mariëlle, zowel over het uiter­lijk als de stroom aan content. Er zit meer syner­gie in de communicatie. 

En wat is jóúw vraag?

En wat is jóúw vraag?