Casus Dokter André Beautyworld
Als ondernemer wil je graag zichtbaar zijn onder je doelgroep. Daarom is Dokter André al jarenlang met zijn artikelen over Botox, fillers en anti-rimpelbehandelingen een vaste publicist in ForYou Magazine. De samenwerking was in eerste instantie vooral gericht op meer naamsbekendheid en binding met vaste klanten.

Wat was vervolgens het advies voor een logische marketingstrategie?
In de loop der tijd boden we naast het magazine steeds meer producten aan. Marketingcommunicatieadviseur Mariëlle nam Dokter André mee in die transformatie. Door in gesprek te gaan over zijn wensen en goed te luisteren waar hij met zijn beautykliniek naartoe wilde, kwam Mariëlle tot de volgende adviezen waar vervolgens invulling aan is gegeven:
- een nieuwe website
- blogs die de nieuwe website vindbaarder maken
- socialmediacampagnes die verdere naamsbekendheid genereren








Wat zijn de resultaten van deze aanpak?
Dokter André heeft een goedlopende en succesvolle kliniek. Door de constante stroom content die wij voor hem maken, blijft hij onder de aandacht van zijn vaste klanten en wordt hij zichtbaar voor potentiële, nieuwe klanten. De content maakt de behandelingen zichtbaar voor zijn clientèle. Met andere woorden: het heeft geresulteerd in een jarenlange, tevreden samenwerking.
Wat zijn de plannen voor de toekomst?
Op dit moment gaan we gewoon op dezelfde voet voort. Dat werkt goed. En als er nieuwe wensen ontstaan, denken we daar natuurlijk graag in mee.
