Met welke vraag kwam Coachen op Gedrag binnen?

Annemieke had, als ZZP’er, haar handen vol aan het laten groeien en ontwik­ke­len van haar bedrijf Coachen op Gedrag. Daarom besteedde ze haar digitale marke­ting probleem­loos uit aan ForYou Media, nadat ze jaren geleden binnen­kwam voor artike­len in het ForYou Magazine. Zodat zij haar bedrijf kon ontwik­ke­len, maar ook zodat ze een sparring­part­ner had wanneer ze hier behoefte aan had; een bedrijf dat op hetzelfde niveau zat. Wie minder dan ForYou Media?


Wat was vervolgens het advies voor een logische marketingstrategie?

Kort na het aanvan­gen met haar bijdrage in het ForYou Magazine, besteedde zij ook haar blogs aan ons uit, en daarna volgden het maken van een nieuwe website, met Mariëlle als sparring­part­ner, en daarna de socials. Ook volgde een eigen magazine ‘Verbin­dend ouder­schap’: een prakti­sche gids voor (toekom­stige) ouders.

Wat zijn de resultaten van deze aanpak?

Met het uitbe­ste­den van de socials gaf Annemieke zichzelf wat ademruimte, zonder dat de ontwik­ke­ling van haar online aanwe­zig­heid of haar socials hieron­der hoefde te lijden. Het meest geluk­kig is ze met haar eigen magazine. Want het blijkt maar weer: tastbare produc­ten doen er écht nog toe. Behalve alle produc­ten die we leveren, is Annemieke minstens zo dankbaar voor de gesprek­ken die ze heeft met Paul en Mariëlle.

Coachen op Gedrag

En wat is jóúw vraag?

En wat is jóúw vraag?