Casus Ways of Healing

Jaren geleden begon­nen we voor Annelies van Ways of Healing, een praktijk voor genezing van lichaam, geest en ziel, met het schrij­ven van publi­ca­ties in ForYou Magazine. Het doel was om meer naams­be­kend­heid te verkrij­gen. In de loop der tijd begon­nen wij ons te trans­for­me­ren tot een speci­a­list op het gebied van marke­ting­com­mu­ni­ca­tie en boden we naast het magazine steeds meer produc­ten aan. Daar had Annelies ook wel oren naar.


Wat was het advies voor marketingstrategie?

Marke­ting­com­mu­ni­ca­tie­ad­vi­seur Sharif nam Annelies mee in de ontwik­ke­lin­gen. Vooral het feit dat bij ons alles onder één dak te vinden is en wij daardoor haar identi­teit goed kunnen bewaken, sprak haar erg aan. Na een korte zoektocht zijn we eerst begon­nen met:

  1. Social­m­e­dia­posts, die inter­ac­tie stimu­le­ren en naams­be­kend­heid vergro­ten, en precies de juiste identi­teit en imago weerspiegelen.
  2. Een nieuwe website, die daar eveneens goed bij aansluit en rust en eenheid uitstraalt
  3. Websi­te­tek­sten die redac­teur Monique outside in heeft geschre­ven, zodat de doelgroep zich aange­spro­ken voelt, en die de juiste zoekwoor­den bevat­ten waardoor de site beter vindbaar is door zoekmachines

Wat zijn de resultaten van deze aanpak?

Door alle inspan­nin­gen merkt Annelies dat er meer reacties binnen­ko­men. Bezoe­kers van haar website begrij­pen beter wat ze doet. Het slaat lekker aan. En dat smaakt natuur­lijk naar meer!

Wat brengt de toekomst?

Er liggen plannen om binnen­kort blogar­ti­ke­len voor haar te gaan schrij­ven. Daarnaast gaan we werken met nieuws­brie­ven. Wellicht ligt er nog een eigen magazine in het verschiet en misschien gaan we nog weleens een keer samen een event organiseren.

En wat is jóúw vraag?

En wat is jóúw vraag?