Casus Sikkenk Haarspecialisten

Zeg je haarwerk, dan zeg je Sikkenk Haarspe­ci­a­lis­ten. De eerste kennis­ma­king was voor de ForYou Magazine oncolo­gie­spe­cial, waarin we het verhaal van Sikkenk uitlicht­ten. Vanuit daar ontstond een jaren­lange samen­wer­king aan magazi­ne­ar­ti­ke­len: van inter­views tot infor­ma­tieve artike­len en prach­tige ervarings­ver­ha­len. Dick van Sikkenk Haarspe­ci­a­lis­ten wist dat er meer mogelijk was en zo kwam hij met onze marke­ting­spe­ci­a­lis­ten Sharif en Mariëlle in gesprek. Wij maakten een voorbeeld voor de website en socials en voor Dick was het in een keer raak. We zaten op een lijn: de content moest verzor­gend zijn. Als een warm bad.


Wat was het advies dat wij gegeven hebben?

Het vervolg­ad­vies was een nieuwe website, social media campag­nes, tijdlijn­be­rich­ten en blogar­ti­ke­len. Het volle­dige plaatje kwam onder ons dak, zodat er een lijn zou komen in alle commu­ni­ca­tie vanuit Sikkenk Haarspe­ci­a­lis­ten. Daar konden we wat mee. Een mooie website met zacht­blauwe kleuren en socials die daar als puzzel­stuk­ken in klikten.

Wat zijn de resultaten van deze aanpak?

In de uitstra­ling van Sikkenk Haarspe­ci­a­lis­ten kwam binnen korte tijd meer syner­gie. De socials en website zijn meer gestroom­lijnd dan ooit.

Wat brengt de toekomst?

Gezamen­lijk gaan we kijken hoe we nóg meer mensen kunnen helpen en hoe we de mensen die hulp nodig hebben bij haarver­lies, kunnen berei­ken met consis­ten­tie in de uitingen. 

En wat is jóúw vraag?

En wat is jóúw vraag?