Casus Pink Faun

Pink Faun is een Neder­lands bedrijf dat met haar maatwerk in high end audio de hoogste perfec­tie in muzikale beleving en luister­ple­zier nastreeft. Door een samen­wer­king met ons aan te gaan, wilde Jord van Pink Faun vooral meer naams­be­kend­heid, en dus meer bezoe­kers en klanten bereiken.


Wat was vervolgens het advies voor een logische marketingstrategie?

Marke­ting­com­mu­ni­ca­tie­ad­vi­seur Sharif stelde na het eerste advies­ge­sprek een stappen­plan op:

  1. Redac­teur Angela schrijft prikke­lende, inspi­re­rende blogs die de site vindbaar­der maken
  2. Daarnaast maken we enkele succes­ver­ha­len waarin klanten van Pink Faun vol enthou­si­asme vertel­len over hun ervarin­gen met geluid en high end audio
  3. Tegelij­ker­tijd maken we campag­nes en tijdlijn­be­rich­ten op social media die inter­ac­tie stimu­le­ren en naams­be­kend­heid vergroten
  4. We gaan aan de slag met SEO, wat ervoor zorgt dat de website hoger in zoekma­chi­nes komt, en SEA, wat dat proces versnelt.

Wat zijn de resultaten van deze aanpak?

Jord is meer dan tevre­den, en het is dan ook niet voor niets dat hij de samen­wer­king voort­zet. Met deze aanpak worden namelijk veel nieuwe, en poten­ti­ële, klanten bereikt. Er zijn mooie produc­ten gemaakt en er is een groot bereik gecre­ëerd. Hij heeft het drukker dan ooit. Doordat Angela gestart is met het schrij­ven van nieuws­brie­ven, zijn we boven­dien bezig met het binden van de fijne klanten die er al zijn.

Wat brengt de toekomst?

We gaan aan de slag met Google Ads en SEO om de online vindbaar­heid van de website nog meer te verbe­te­ren. Verder gaan we analy­se­ren waar de bezoe­kers van de website vandaan komen, zodat we de inter­na­ti­o­nale positie van Pink Faun verder kunnen verstevigen.

En wat is jóúw vraag?

En wat is jóúw vraag?