Casus MCZ

Voor MCZ, een centrum voor gezond en klach­ten­vrij bewegen, hebben we eerder artike­len in het ForYou Magazine gemaakt. Recen­te­lijk nam Annema­rie van MCZ contact met ons op omdat ze op zoek waren naar een bedrijf dat een nieuwe website voor hen kon maken, en onze naam was voor hen bekend. Natuur­lijk konden wij aan haar verzoek om een website te maken voldoen.


Wat was vervolgens het advies voor een logische marketingstrategie?

Eenmaal in gesprek met marke­ting­com­mu­ni­ca­tie­ad­vi­seurs Paul en Mariëlle sprak Annema­rie de wens voor meer naams­be­kend­heid en een betere vindbaar­heid uit. Daarom kwamen we met het volgende advies:

  1. Eerst starten met de nieuwe website. Online speci­a­list Aurora droeg er zorg voor dat deze logisch en goed ingevuld werd
  2. Samen met tekst­schrij­ver Amarenske vulden we deze website op een outside in manier op
  3. …en maken we blogs, met inhou­de­lijke onder­wer­pen, die de website vindbaar­der, aantrek­ke­lijk en interes­sant maken.

Wat zijn de resultaten van deze aanpak?

Het resul­taat is een fonkel­nieuwe website, waarvoor alle teksten, in samen­wer­king met MCZ, op een outside in manier geschre­ven zijn. Doordat de site langza­mer­hand gevuld wordt, blijven we werken aan vindbaarheid.

Wat brengt de toekomst?

Samen gaan we ervoor zorgen dat MCZ nog beter zicht­baar en vindbaar wordt. Juist door de naams­be­kend­heid te vergro­ten, zullen meer mensen hun weg naar deze praktijk weten te vinden.

En wat is jóúw vraag?

En wat is jóúw vraag?