header vervolgpagina s

Succesverhalen

‘Onze omzet is met 80% gestegen’

Chantal Langenbach van NeoVital beheerde haar website zelf. Ze merkte alleen dat er veel ‘gebounced’ werd op de homepagina, dat mensen dus snel de website weer wegklikten. Ook vond ze de website niet zo aantrekkelijk. ‘Ik wilde het dus uit handen geven. Het is prettig dat ik mijn tijd nu in het bedrijf kan stoppen en ForYou Media de website verzorgt. ’

In eigen woorden

De samenwerking begon met het maken van websiteteksten. ‘We konden direct bellen, het was een prettige ervaring. Wat ik prettig vond, was dat ik in mijn eigen woorden kon vertellen hoe het zat, en dat er direct een mooie tekst kwam waar weinig aanpassingen aan moesten gebeuren. Er waren natuurlijk wel dingen die erbij mochten en ik heb naderhand kleine dingen toegevoegd. Maar ik ben er tevreden over.’

Gewoon een topwebsite

‘De website zelf was vervolgens heel snel klaar. Je weet van tevoren waar je aan toe bent. Er zijn geen verrassingen en er komt niets bij. Als je iets vraagt wat wel extra kosten met zich meebrengt, wordt dat direct gecommuniceerd. Er komen dus geen verrassingen achteraf. Het proces duurde wel langer dan verwacht en toen het livegezet was, werkte nog niet alles. Dat was een stukje miscommunicatie. We hebben vervolgens regelmatig gebeld om aanpassingen door te voeren. Ik heb er nu echt complimenten over, het is gewoon een topwebsite. Ik vond het ook prettig dat je pas gaat betalen als de website ook daadwerkelijk live staat.’

oranje pijlen e1621951112375
Website NeoVital

Website NeoVital 2

100% tevreden

‘Onze omzet is met 80% gestegen sinds we de nieuwe naam, website en webshop hebben. De webshop werkt perfect en is makkelijk bij te houden. Een nieuw product toevoegen kost twee minuten. Werkt er toch iets niet, hoef ik maar een mailtje te sturen en het is gefixt. Ik luister daarbij erg naar mijn klanten. Als ik een seintje krijg dat iets niet goed loopt, hoef ik maar een mailtje te sturen en het wordt gefixt. Ik ben 100% tevreden, met de producten en de communicatie. De credits horen echt bij Mariëlle en Paul. Paul voor de eerste communicatie en Mariëlle om het verder op te pakken. Het is niet de bedoeling om ergens anders naartoe te gaan.’

>> ‘Ik ben 100% tevreden met de producten en de communicatie.’ <<

’Het beste wat ik had kunnen doen’

‘We hebben door de samenwerking met ForYou Media zelfs onze bedrijfsnaam veranderd. Dit kwam door het contact met Bart van Damme. Hij zei bij die oude naam, wat is dat? Het was heel direct, maar daar houd ik ook van. Ik werd gelijk verliefd op de naam NeoVital. Er wordt dus echt gekeken naar wat je verkoopt. Je kunt nog zo verliefd zijn op het oude logo, zij kijken of het marketingtechnisch ook werkt. De naamsverandering is het beste wat ik had kunnen doen, daar wil ik Bart ook echt mijn complimenten voor geven.’

Ontwikkelen en uitbreiden

‘We zijn al bezig met de toekomstdromen. Het gaat heel hard. De ultieme droom is om volledig met distributeurs te werken. Om in alle landen onze producten te verkopen. Op korte termijn willen we vooral nieuwe producten ontwikkelen en de lijn van NeoVital uitbreiden!’

  • Chantal Langenbach
  • NeoVital
  • Chantal Langenbach
  • NeoVital

Delen