MERK & HUISSTIJL

Om te weten hoe je jouw doelgroep moet bereiken, zul je eerst moeten bepalen wie de doelgroep is. En om te weten wie jouw doelgroep is, moet je weten waar jouw bedrijf voor staat. Door alle elementen van je bedrijf te definiëren en te vertalen tot een merkstrategie, kun je jezelf echt onderscheiden van je concurrenten.


Merkpaspoort

Hoe staat jouw bedrijf in de markt? Wat zijn jouw onderscheidende en krachtige punten en hoe komen die tot uiting in je huisstijl? Met een merkpaspoort achterhaal je jouw onderscheidende vermogen.


Visuele identiteit

Je visuele stijl kunnen we in samenwerking met jou ontwikkelen of verbeteren. Je kunt deze identiteit vervolgens gebruiken om producten mee te maken, zoals websites, magazines, publicaties, advertenties, visitekaartjes en briefpapier.


Huisstijl en promotie

We denken graag met je mee om al je benodigdheden, van brochure, tot flyer en prijslijst, naar wens vorm te geven en te drukken. Wanneer we samenwerken met elkaar, kunnen we ook deze benodigdheden voor jou vervullen.


Fotografie

Een foto kan meer vertellen dan pagina’s vol woorden. Met professionele bedrijfsfotografie kun je de sfeer en omgeving van je bedrijf laten zien 


Videografie

Filmpjes weten op social media snel de aandacht te trekken en te houden. Door gebruik te maken van het videopakket kun je jouw timeline vullen met originele, informatieve en inspirerende content.


Slimme combinaties met merk & huisstijl

Huisstijl en promotie

Kantoorbenodigdheden om jouw bedrijf professioneel te promoten.

Meer informatie

Website

Presenteer jezelf op topniveau met een professioneel vormgegeven website

Meer informatie

Online artikelen

Deel je kennis en maak jezelf zichtbaar én vindbaar met goede blogs.

Meer informatie

Vraag een voorstel aan

Meer weten over het positioneren van jouw merk?
Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.