We krijgen alleen maar enthousiaste reacties op onze glossy

We wilden als Mammapoli Rijnstate een glossy magazine uitgeven ter ere van ons 20-jarig bestaan. Bij de afdeling Marketing & Communicatie had ik de vraag neergelegd om hiervoor contact te zoeken met uitgeverijen. De keus is op ForYou Media gevallen, omdat dit bedrijf bereid was om als partij mee te denken over de ontwikkeling van het magazine.

Ons jubileum zou in september 2018 gevierd worden, maar we zijn november 2017 gestart met de oriënterende gesprekken om een blauwdruk voor het blad te ontwikkelen. Vandaaruit is de koers bepaald. Het was ons doel om in het magazine ons verhaal te vertellen vanuit het perspectief van de patiënt. ForYou Media heeft niet alleen daarin meegedacht, maar ook hoe we het commercieel aantrekkelijk konden maken, want we wilden het magazine gratis verstrekken. We hadden nooit verwacht dat het zó professioneel zou worden, ook al kwam dat in de gesprekken wel steeds naar voren.

Er zijn vijf verschillende edities van het magazine, dat de naam ‘WeCare’ kreeg, ontwikkeld in een oplage van 12.500 exemplaren. Hiermee hopen we de glossy vijf jaar lang te kunnen aanbieden aan elke patiënt die net in aanraking is gekomen met borstkanker, of deze ziekte heeft gehad.

Ik heb de samenwerking met ForYou Media als zeer prettig ervaren. Er was altijd ruimte voor gezamenlijk overleg en het ventileren van ideeën. Deze werden continu met elkaar afgestemd en dit heeft geresulteerd in een prachtig blad. De reacties van de patiënten zijn unaniem positief. Ze geven aan dat ze door het magazine veel meer inzicht hebben gekregen in de manier waarop het hele proces verloopt en wat voor zorgmogelijkheden er zowel binnen als buiten het ziekenhuis zijn. Het is een prachtig product voor zowel de patiënt als de professional waar we ontzettend blij mee zijn!

Bernie Slok – hoofd behandelteam
Oncologisch Centrum Rijnstate Mammapoli, Arnhem

Samen kunnen we jouw omzet verbeteren

Wij willen niets liever dan de consument aan jouw bedrijf verbinden. Door jouw doelgroep continu te verrassen met inspirerende en relevante verhalen. Samen kunnen we problemen van consumenten oplossen en hun wensen vervullen.