Doordat ik meer klanten heb gekregen, heb ik sinds kort een tweede vestiging

Mijn bedrijf draaide al anderhalf jaar en ik wilde wat meer naamsbekendheid krijgen. Diverse studio-eigenaren van fit20 elders in het land stonden ook al in ForYou en dat zag er goed uit. Fit20 is een landelijke franchiseformule waarbij je heel intensief traint: kort maar krachtig in slechts 20 minuten. Omkleden is niet nodig. Al je energie gebruik je om je prestatie te leveren en niet om je temperatuur omlaag te brengen door te transpireren. De beste manier om een betere naamsbekendheid, en dus meer klanten, te krijgen, is door ervoor te zorgen dat je naam vaker te zien is. Met ForYou Magazine kan ik dat bereiken, want er verschijnt vijf keer per jaar een nieuwe editie. Het is een stukje branding. Het is een mooi blad en de uitstraling is klasse. Dat past helemaal bij fit20.

Ik lever meestal zelf de tekst aan voor een nieuw artikel. Deze krijg ik aangeleverd via de franchiseorganisatie. ForYou zorgt er met de lay-out voor dat de huisstijl wel gewaarborgd blijft, waardoor de artikelen herkenbaar zijn. In overleg is altijd alles mogelijk; ook als ik nog wat aan de proefdruk wil laten aanpassen. Er wordt altijd met me meegedacht. Zo hebben we een keer een mooie deal gemaakt waarbij ForYou het drukwerk van mijn flyers verzorgd heeft.

Nieuwe klanten moeten je naam vaak eerst een paar keer zien en erover lezen, voordat ze actie ondernemen. Daarom zorg ik er ook voor dat ik in elke editie van ForYou sta. Het is voor mij moeilijk meetbaar hoeveel klanten ik erbij heb gekregen via ForYou, maar het is wel een feit dat mijn bedrijf gegroeid is. Zelfs zoveel, dat ik later dit jaar hier in Leeuwarden een tweede vestiging ga openen.

De samenwerking met ForYou is fijn. Ik werk nu meestal met dezelfde contactpersoon en dat vind ik erg prettig. We weten precies wat we aan elkaar hebben.

fit20 Leeuwarden

Michael Zom
fit20 Leeuwarden

Samen kunnen we jouw omzet verbeteren

Wij willen niets liever dan de consument aan jouw bedrijf verbinden. Door jouw doelgroep continu te verrassen met inspirerende en relevante verhalen. Samen kunnen we problemen van consumenten oplossen en hun wensen vervullen.