De artikelen hebben een basis gelegd voor mijn naamsbekendheid

Direct vanaf het moment dat ik mijn Cambridge Weight Plan praktijk in de zomer van 2011 startte, draaide die goed. Ik had een volle praktijk. Als consulente help ik mijn cliënten om een gezond gewicht en een gezonde leefstijl te vinden en te behouden. Zelfs in de crisistijd, die kort daarna aanbrak, bleef ik het druk houden. Toch vond ik het belangrijk om iets te doen aan de opbouw van een langdurige naamsbekendheid. Die volle praktijk wilde ik graag houden en door aan mijn naamsbekendheid te werken, hoop ik nieuwe cliënten te waarborgen. Daarom heb ik voor ForYou Magazine gekozen. Het magazine ligt overal. Het ziet er mooi uit en wordt gemakkelijk meegenomen. Door elke keer even in beeld te zijn met een verhaal, beklijf je in de gedachten van potentiële cliënten.

Bij mijn allereerste publicatie heeft ForYou een cliënt van mij geïnterviewd, maar alle verhalen daarna zijn door mijn cliënten zelf geschreven. Als iemand in haar eigen woorden opschrijft wat Cambridge Weight Plan voor haar heeft betekend, is het meer eigen, echter en vertrouwd. Naast de verhalen in het magazine staan mijn artikelen sinds kort ook op ForYou.nl.

Ik hoor regelmatig van een nieuwe cliënt terug dat ze ooit mijn naam hebben gezien of een verhaal hebben gelezen. Toen ze er echt aan toe waren om af te vallen, konden ze me daardoor terugvinden. Ik kan dus echt merken dat het werkt. Ik zit altijd vol en heb zelfs een wachtlijst.

De samenwerking met ForYou verloopt eigenlijk altijd heel soepel. Ik heb een goed contact met vaste mensen. Van de tekst en foto’s die ik aanlever, wordt echt iets moois gemaakt. Onlangs vroegen een paar Cambridge-consulenten hier uit de buurt mij hoe de samenwerking met ForYou beviel. Ik heb het toen aangeraden, want het legt beslist een goede basis voor je naamsbekendheid.

Balance4ever

Fonny Freek
Balance4ever Heerhugowaard

Samen kunnen we jouw omzet verbeteren

Wij willen niets liever dan de consument aan jouw bedrijf verbinden. Door jouw doelgroep continu te verrassen met inspirerende en relevante verhalen. Samen kunnen we problemen van consumenten oplossen en hun wensen vervullen.